Hee, ik vroeg me af hoe je kan zien waar je geld aan opgedaan is dat wordt getoond bij Mijn Verbruik van de MyProximus app. Ik dacht dat ik een account moest maken op MyProximus, voor alleen mobiele producten, maar mijn telefoonnummer wordt niet herkend. Er staat 12,26€ aangerekend, maar ik heb zo goed als niets gebruikt... ik wil graag weten waar dat geld vandaan komt.
Ik heb al heel wat afgezocht op het forum, maar vind niet wat ik zoek, dus sorry als dit al duizend keer gevraagd is of zo.
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Als je een pack hebt met o.a. een gsm abo dan kan je het verbruik via MyProximus zien voor zowel telefoon, internet en gsm naar gelang wat er in je pack zit.
zie ook => http://bgctv.skynetblogs.be/#MyProximus
zie ook => http://bgctv.skynetblogs.be/#MyProximus
Ik heb geen pack, alleen maar een gsm-abonnement. En ik kan dus zoals vermeld geen account maken op MyProximus.
kijk eens of dit je kan verder helpen=>
1) https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
2) http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/geen-toegang-tot-myproximus.html
1) https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
2) http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/geen-toegang-tot-myproximus.html
1) https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
2) http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/geen-toegang-tot-myproximus.html
Jammer genoeg niets te vinden over wat je moet doen bij de melding "gsm-nummer onbekend". Misschien moet ik gewoon morgen nog eens proberen? Ben pas juist aangesloten bij Proximus, kan het daar aan liggen?
Dit zou inderdaad eventueel kunnen dan mss als het morgen nog niet lukt ofwel bellen naar support
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of
een privé bericht sturen => Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
zodat ze dit even kunnen nakijken waarom dit nog niet lukt
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of
een privé bericht sturen => Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
zodat ze dit even kunnen nakijken waarom dit nog niet lukt
En ook niet vergeten dat om je verbruik op de proximus app te zien, je minstens één keer mer maand moet inloggen via mobiel internet. Anders krijg je via wifi ook niets te zien.
Dat is inderdaad ook belangrijk voor later, maar ik denk dat hij eerst voor de eerste keer moet kunnen inloggen aangezien het nummer blijkbaar nog niet gekend is ;-)
Ik vraag mij eigenlijk ook af waarom proximus vereist dat je dit maandelijks eens moet doen dat inloggen, de eerste keer wel maar dan nog iedere keer maandelijks , zal wel een reden hebben maar ik ken ze niet !
Ik vraag mij eigenlijk ook af waarom proximus vereist dat je dit maandelijks eens moet doen dat inloggen, de eerste keer wel maar dan nog iedere keer maandelijks , zal wel een reden hebben maar ik ken ze niet !
Je moet inloggen via 3G/4G omdat proximus via de app. op eigen netwerk kan controleren of je wel bent wie je zegt te zijn. Op eigen netwerk kan het gsm-nummer gecontroleerd worden op juistheid, dat kan niet over Wifi
Ja inderdaad werd hier op het forum al verschillende keren uitgelegd door prox support medewerkers,
(staat trouwens hier ook te lezen > http://bgctv.skynetblogs.be/#MyProximus-ook-op-smartphone-en-tablet ),
en daarom ook dat ik gezegd heb, dat ik het de eerste keer wel snap maar
waarom iedere maand opnieuw dat is eigenlijk mijn vraag waarom dit juist nodig is?
Opmerking: zou wel eventueel moeten kunnen volgens mij, via wifi -> proximus_auto_fon want daar wordt ook gebruik gemaakt van identificatie via sim (geen login en wachtwoord meer nodig)
(staat trouwens hier ook te lezen > http://bgctv.skynetblogs.be/#MyProximus-ook-op-smartphone-en-tablet ),
en daarom ook dat ik gezegd heb, dat ik het de eerste keer wel snap maar
waarom iedere maand opnieuw dat is eigenlijk mijn vraag waarom dit juist nodig is?
Opmerking: zou wel eventueel moeten kunnen volgens mij, via wifi -> proximus_auto_fon want daar wordt ook gebruik gemaakt van identificatie via sim (geen login en wachtwoord meer nodig)
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of
een privé bericht sturen => Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
zodat ze dit even kunnen nakijken waarom dit nog niet lukt
Kon vandaag wel aanmelden, gelukkig. Heb jammer genoeg niet gevonden waar het geld vandaan komt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.