Beantwoord

Details factuur niet te achterhalen

  • 28 May 2017
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Ik probeer al enkele weken te achterhalen waarom mijn facturen van maart en april plots 60 en 20 euro hoger liggen dan normaal. Vermoedelijk via mijn tablet/mobiel nummer. Maar ik krijg alleen details te zien van mijn vaste lijn. Op de site/my proximus niet te vinden (om technische redenen enz...), via de hulplijn te horen gkregen 'dat er aan gewerkt wordt...'? Bedoelt men dan 'net vandaag' of 'al enkele maanden ...'?
Ik zou het zo stilaan wel eens willen weten.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 29 May 2017, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Problemen met MyProximus zijn al een tijdje bezig en inderdaad hier op het forum werd door Proximus ook al gemeld dat er aan gewerkt wordt, 't zal wachten zijn tot maandag denk ik tot hier iemand van Proximus zal op reageren.
mvg,
Martin.
Reputatie 7
Badge +3
Dag franSWA,

De hogere facturen hebben inderdaad te maken met het overschrijden van de bundel op je mobiel internet kaartje tijdens de maanden februari en maart. De gespreksdetails van dit kaartje staan ingesteld op 'privé'. Daarom zie je hiervan geen details. Je kan deze instelling via MyProximus aanpassen zodat je alsnog een detail van de verbindingen kunt raadplegen.

Groetjes,

Antonella
Dank je wel, Antonella.
En kun je dan ook nog even uitleggen waar precies ik die 'privé'-knop kan vinden?
Want ik ben weeral ruim een half uur aan het zoeken!
En zoals jullie zeggen 'de tijd vliegt... terwijl mijn gegevens worden geladen....'
Inderdaad!

Reageer