Beantwoord

Detail verbruik niet (deels) zichtbaar

  • 25 February 2017
  • 11 reacties
  • 508 Bekeken

Beste,
Sinds een week is mijn gedetailleerd verbruik (oproepen, sms, data, herlaadbeurt,....) niet meer zichtbaar op MyProximus. Er wordt een overzicht getoond tot en met 17/02/17. Vanaf die datum, niks meer te zien.
Kan dit opgelost worden zodat ik terug mijn oproep- & herlaadgeschiedenis kan bekijken tot op de dag van vandaag? En natuurlijk in de toekomst dan ook....
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 15 March 2017, 08:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Gino1970,

Heb je al eens de cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Heb je ook al eens geprobeerd via een andere browser?

Groetjes,

Antonella
Beste AntonellaD,

Ik heb inderdaad de cookies en surfgeschiedenis verwijderd. Enkele dagen heeft dit perfect gewerkt! Elke dag verwijder ik nu mijn cookies en surfgeschiedenis. Echter.... sinds vrijdag terug hetzelfde probleem 😞. Vandaag kon ik opnieuw de oproep- & herlaadgeschiedenis bekijken, maar die eindigt op 10 maart! Dus tussen 10 maart en nu, niks meer te zien! Zelfs met cookies enzo te verwijderen. Hopelijk kan ik mijn detail van na 10 maart nog perfect raadplegen!

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gino1970,

Het is nu ook wel zo dat er wat algemene problemen zijn met MyProximus. De bevoegde dienst is hiervan op de hoogte en er wordt volop aan gewerkt.

Groetjes,

Antonella
Vandaag opnieuw gekeken, en nog steeds niks te zien vanaf 10 maart. Hopelijk komt er zeer snel een oplossing!
Alvast bedankt voor uw reactie.
Grtjs,
Gino.
Beste,
Laatste beschikbaar detail is van 15 maart. Da's dus ondertussen reeds 7 dagen dat ik niks meer kan zien van detail!
Graag eens aandringen bij de bevoegde diensten om daar ZEER DRINGEND een oplossing voor te vinden aub! Dit probleem sleept nu al een jaar aan! Soms wel, soms niet, dan weer wel.... Telkens werkt het een week, en daarna is het terug om zeep. Voor een firma zoals Proximus, zou men toch verwachten dat er voldoende technisch personeel is om dit op te lossen, dit omdat dit toch een belangrijk aspect is van dienstverlening naar de klanten toe.
Ik ben niet de enige met dit probleem! Hier op het forum al meerdere meldingen gezien. Ook enkele buren en familie die dit probleem ondervinden.
Mijn excuses dat ik mijn ongenoegen ventileer, maar dit probleem sleept al véél te lang aan!
Hopelijk een zéér spoedige oplossing!

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge
duurt hier al van half januari dus.....................
Reputatie 6
Badge +3
Dag Gino,

Kan je me even je log in sturen? (e-mail adres/ telefoonnummer dat je gebruikt om in te loggen; GEEN PASSWOORD)
Zo kan ik dan de bevoegde dienst contacteren die dit voor u kan nakijken en in orde kan brengen.

Groetjes,

Lorentz.
Dag Lorentz,
Hier, op een openbaar Forum, ga ik mijn login en nummer niet doorgeven.
Trouwens, het laatste jaar heb ik reeds op alle mogelijke manieren contact gehad met Proximus. Ik heb minstens 10 dossiernummers voor ditzelfde probleem. Na enkele weken telkens een mail dat die "afgesloten" waren en dat het probleem "opgelost" was. Blijkbaar zijn die standaardmails die na een bepaalde periode verstuurd worden, terwijl er in de praktijk niks gedaan wordt om het probleem op te lossen.
Eveneens via Twitter contact gehad. Meermaals! Hoeveel uren ik al aan de telefoon gehangen heb voor dit probleem.... Al minstens 10 keer naar Proximus-winkels geweest. Zelfs op hun computers werkt het niet! Telkens een "melding " van gemaakt. Proximus zou mij contacteren. 2 keer op die 10 ontving ik daadwerkelijk een telefoontje met de melding dat dit "zo snel mogelijk opgelost zou worden". Cookies verwijderen die in ondertussen dagelijks. Ook anti-malware laten draaien. Alles zonder resultaat.

En alsof het nog niet erg genoeg is : sinds 3 dagen zie ik totaal niks meer! Geen enkel detail! Hoe recupereer ik de gegevens van de hele maand maart?? Volgende maandag moet ik mijn detail van de gebruikte belminuten afgeven aan mijn werkgever om terugbetaling te krijgen. Hoe kan ik dit doen??

Mijn werkgever heeft dit probleem bij meerdere van zijn werknemers. Vandaar dat hij overweegt om ons zelf een bedrijfstoestel te geven, want zo kan dit niet meer verder! 1 ding is zeker : die 40-tal nummers zullen NIET bij Proximus afgesloten worden! Als de technische diensten van Proximus er niet in slagen om, na méér dan een jaar, nog steeds geen sluitende oplossing te vinden voor dit probleem, zou het maar al te gek zijn om zoveel nummers bij Proximus af te sluiten. Jammer....

Ik hoop dat er alsnog een oplossing gevonden wordt door uw technische diensten. Want zo kan dit niet verder! Vele mensen hebben dit probleem! In mijn omgeving alleen al : 3 buren, mijn broer, mijn vader, en meerdere collega's. Hopelijk wordt de dienstverlening terug zoals wij als klant verwachten van Proximus : goed en betrouwbaar.

Alvast bedankt.
Grtn.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Gino1970,

Ik snap uiteraard dat je geen persoonlijke gegevens wenst te vermelden publiekelijk, daarom kan je ook via het Forum privéberichten sturen
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
zodat de inhoud enkel voor ons zichtbaar is. De problemen die je hebt met MyProximus kunnen we via e-mail/social media en forum niet zelf oplossen, maar wij kunnen hierover contact opnemen met de MyProximus dienst (ook bereikbaar telefonisch via het nummer 0800 22 800 van 08u00-22u00).

Groetjes,

Lorentz.
Mensen ik heb ook al enkele malen het aan gekaart dat wanneer jullie(bedrijf) iets op de markt brengt gelieven te zorgen dat het deftig werkt.
De my proximus app werkt nog steeds niet na behoren. Krijg vandaag31/3 2berichten dat mijn verbruik op 30/3 om 6uur smorgens opgebruikt is en tergelijkertijd zde bericht dat het 10euro over schreden is en ik ga zien in de app en staat al op 27euro

Voor een bedrijf dat communicatie verkoopt zijn ze welk barst slecht in eigen communicatie.

Ik zal nog meer veranderingen doorvoeren zodat het helemaal vierkant draait

Mijn beklacht is aan gemaakt via telefoon en zal van de factuur afhangen hoe jullie het weeral eens berekend hebben.( waarvan de vervaldatum 4dagen na einde van de maand is??? Hebben we standaard geen recht op 15dagen tijd??)

Ik heb seieuse vragen over jullie reken modulles ivm het verbruik.

Ik zen eigenlijk kots moe om steeds te bellen heb der juist een collega van zen brood gegeven die steeds beweerde dat jullie systeem correct werkt
Naar mijn ondervindingen niet


Aub zorg aub dat het deftig werk en wij niet steeds aan de lijn moeten hangen want in jullie winkels helpen ze ook al niet meer zij moeten zelf bellen
Klanten service noemen ze dat dan.

Pppffff moedeloos
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dimitri,

Ik kan je frustratie volledig begrijpen.

We voorzien wel steeds alle informatie over deze sms'en en het verbruik op onze website. Op de sms'en kan een achterstand zitten van 11u. Je kan best volgende pagina's even doornemen. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/verbruik-in-de-myproximus-app-niet-correct.html en https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_sms_notif_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/gratis-sms-meldingen-over-uw-verbr...

Daar ik kan opvatten dat je duidelijk niet helemaal op de hoogte bent, kunnen we je eenmaal tegemoet komen voor deze factuur. Het bedrag over de bundel zal dan ook verwijderd worden. Gelieve ons een bericht te sturen zodra je de factuur ontvangen hebt. Voor in de toekomst kan je ook steeds 500MB extra aankopen aan slechts 5 EUR.

Oprechte excuses voor enige onduidelijkheid.

Mvg, Nicky

Reageer