Hoe krijg ik een gedetailleerde lijst van uitgaande nationale gesprekken van mijn nummer?
Als je het niet terug vindt kan het ook zijn dat het bij sommige mensen het er gewoon niet staat want dit is ook all gebeurd.
dan best Eva van BGC eens aanspreken dat ze het kan in orde brengen.
dan best Eva van BGC eens aanspreken dat ze het kan in orde brengen.
Ze hebben het redelijk ver weggestoken, maar het zit er echt in.
Afhankelijk van of het al gefactureerd is, of niet, zit het wel anders.
Als het al gefactureerd is, dan kan je een excel file downloaden : dus onder "mijn factuur en verbruik", facturen : per factuur kan je daar een pdf downloaden met de factuur zelf, en een excel file met de gesprekken.
Voor de nog niet gefactureerde gesprekken, moet je naar "nog niet gefactureerd" gaan, en telkens het +-tekentje opklikken onder "niet gefactureerd bedrag", "verbruik", ... en zo telkens verder. Je krijgt dan de lijst per 10 gesprekken (met "bollekes" met en volgcijfer erin kan je dan telkens verdergaan).
Afhankelijk van of het al gefactureerd is, of niet, zit het wel anders.
Als het al gefactureerd is, dan kan je een excel file downloaden : dus onder "mijn factuur en verbruik", facturen : per factuur kan je daar een pdf downloaden met de factuur zelf, en een excel file met de gesprekken.
Voor de nog niet gefactureerde gesprekken, moet je naar "nog niet gefactureerd" gaan, en telkens het +-tekentje opklikken onder "niet gefactureerd bedrag", "verbruik", ... en zo telkens verder. Je krijgt dan de lijst per 10 gesprekken (met "bollekes" met en volgcijfer erin kan je dan telkens verdergaan).
Ik ben momenteel ook ingelogd op mijn e services maar kan het nergens terug vinden..
Grtz
xxx
Grtz
xxx
A
Beste Nadine,
Zoals Elsa aanhaalde kan u dit doen via de E-Services.
Voor inschrijving zie info onderstaande link:
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_full/afu_eServices_splashPg_RES.page
Met vriendelijke groeten,
Eva
Zoals Elsa aanhaalde kan u dit doen via de E-Services.
Voor inschrijving zie info onderstaande link:
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_full/afu_eServices_splashPg_RES.page
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.