Detail aanrekening

  • 29 December 2012
  • 0 reacties
  • 625 Bekeken


Beste,


Een tijdje geleden heb ik een factuur gekregen van Proximus die hoger lag dan het gemiddelde wat ik normaal betaalde (veel hoger!)


Ik ben ondertussen overgestapt naar een andere provider maar ik zou graag de details van die aanrekening willen zien. Ik wil deze wel betalen maar ik wil uiteraard weten vanwaar dit hoge bedrag komt.


Ik heb reeds 2x (betalend!) gebeld naar proximus waar ik helaas niemand aan de lijn krijg. Eerst krijg ik de melding dat mijn nummer niet ok is (dit waarschijnlijk omdat ik geen proximus-klant meer ben) en dan heb ik zeker 30 tot 45 minuten gewacht om dan de melding te krijgen om nog eens op een later tijdstip opnieuw te proberen. Ik heb ook een brief opgestuurd met copie van factuur + copie van pas en alsook hier heb ik geen reactie gekregen...


Ik hoop dat iemand me via deze weg wel kan verder helpen om dit op te lossen. Het enige wat er eigenlijk gevraagd word is een gedetaileerde factuur.


Alvast bedankt,


Mvg,


Marjan

0 reacties

Geen reactie

Reageer