Beantwoord

Destiney 2 error code cabbage

  • 13 september 2017
  • 8 reacties
  • 179 Bekeken

Sinds ze hier thuis een nieuwe Bbox geinstalleerd is hebben we probleem met het spelen van destiney 2 op PS4 we krijgen namelijk altijd de error code cabbage. Heb dit opgezocht op de hulp pagina van destiney en volgens hen moet er iest aangepast worden aan de instellen van de bbox volgens hen zou deze te zwaar beveilig zijn ofzo iets waardoor zij thuis niet binnen geraken of zo iets ken hier niks van

kunnen jullie mij zeggen wat ik kan doen of wat er moet gebeuren

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Martin 13 september 2017, 19:51

lees eens vanaf hier wat er staat

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index11.html#post585799



en vanaf hier:

>

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index11.html#post585836
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Zie dit topic aub:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491

Mvg,
Wim
Hoi

Op de link gevonden met hoe ik het probleem kan oplossen maar ken mij pppoe wachtwoord niet
en de link daaronder werkt niet.

Wat nu?

Of waar vind ik mijn pppoe wachtwoord?

Mvg
lees eens vanaf hier wat er staat
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index11.html#post585799

en vanaf hier:
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index11.html#post585836
Had al gevonden mijn bericht iets te vroeg gestuurd

sorry

heb ondertussen een privé bericht gestuurd wacht nu enkel nog op antwoord
Reputatie 7
Badge +4
MTX, ik heb je een antwoord gestuurd kan je mij je klantnummer of vaste lijn nummer bezorgen?
Hoi RobrechtB

Heb je de vaste lijn nummer doorgestuurd
Reputatie 7
Badge +4
Gezien heb je de info doorgestuurd 😉
Oke Bedankt dan ga ik direct testen of het werkt

bedankt allemaal voor de snelle hulp

Reageer