Skip to main content
Sinds ze hier thuis een nieuwe Bbox geinstalleerd is hebben we probleem met het spelen van destiney 2 op PS4 we krijgen namelijk altijd de error code cabbage. Heb dit opgezocht op de hulp pagina van destiney en volgens hen moet er iest aangepast worden aan de instellen van de bbox volgens hen zou deze te zwaar beveilig zijn ofzo iets waardoor zij thuis niet binnen geraken of zo iets ken hier niks van



kunnen jullie mij zeggen wat ik kan doen of wat er moet gebeuren



alvast bedankt
Hallo,

Zie dit topic aub:

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491



Mvg,

Wim
Hoi



Op de link gevonden met hoe ik het probleem kan oplossen maar ken mij pppoe wachtwoord niet

en de link daaronder werkt niet.



Wat nu?



Of waar vind ik mijn pppoe wachtwoord?



Mvg
lees eens vanaf hier wat er staat

> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index11.html#post585799



en vanaf hier:

>

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index11.html#post585836
Had al gevonden mijn bericht iets te vroeg gestuurd



sorry



heb ondertussen een privé bericht gestuurd wacht nu enkel nog op antwoord
MTX, ik heb je een antwoord gestuurd kan je mij je klantnummer of vaste lijn nummer bezorgen?
Hoi RobrechtB



Heb je de vaste lijn nummer doorgestuurd
Gezien heb je de info doorgestuurd 😉
Oke Bedankt dan ga ik direct testen of het werkt



bedankt allemaal voor de snelle hulp

Reageer