Sinds één week is de draadloze zender ruckus defect . Resultaat ; geen tv in de living noch in de keuken . In deinze naar de belgacomwinkel geweest . Niet in stock , besteld .Nu wens ik te tf om te weten of de nieuwe ruckus ( in garantie tot augustsu ) ondertussen binnen is , maar ik kom uit in het call center (0800.....), waar men mij niet kan helpen en mij geen tf nr kan geven van deinze . Ik moet wel 12 km rijden heen en 12 terug om te kijken of het onderdeel reeds binnnen is ??
Kan U mij het tf geven aub ?
PS U heeft mij enkele weken fantastisch geholpen met de verbinding die niet werkte voor 3 TV's, waarvoor dank
mijn tf nr is 09/2829427
Bladzijde 1 / 1
Het is inderdaad belachlijk dat je die mensen niet direct kunt bellen. Het kan toch niet zijn dat die geen direct telefoonnummer hebben....'t is wél de grootste telecomoperator van Belgïe hé.....
Ik heb er ook 2 nog in garantie tot einde augustus....ik hou mijn hart vast !
Ik heb er ook 2 nog in garantie tot einde augustus....ik hou mijn hart vast !
Ze kunnen je op de klantendienst 0800 22 800 perfect doorschakelen naar de BGC winkel!
Beste patrick 12674,
Ik heb zelf onze winkel in Deinze gecontacteerd.
Als het toestel/onderdeel binnen is, zullen zij u zelf contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb zelf onze winkel in Deinze gecontacteerd.
Als het toestel/onderdeel binnen is, zullen zij u zelf contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.