http://www.google.be/imgres?q=belgacom+decoder&um=1&hl=nl&client=badoo&sa=N&biw=1120&bih=694&tbm=isch&tbnid=2o91kABwQpjs9M:&imgrefurl=http://www.video-naar-dvd.be/index.php%3Faction%3Dextra%26extra%3DA_digitale_televisie_op_videoband_of_dvd%26lang%3DNL&docid=W7lyPtIMCKjyIM&w=500&h=139&ei=IiKQTuDbMePV4QT3ro2HAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=494&vpy=290&dur=7550&hovh=111&hovw=400&tx=169&ty=89&page=1&tbnh=58&tbnw=209&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0 100x100
Bladzijde 1 / 1
Je hebt toch toevallig geen opnames geprogrammeerd!
Ik hoor niks als mijn decoder in standby staat. Zelfs niet als hij opstaat.
Ik heb dit ook. Welke 3 versies heb jij van decoder?
neen ik heb geen opnames geprogrammeerd.. de decoder begint gewoon altijd te zoemen...
en bij mijn decoder beneden heb ik ook nooit lawaai maar bij de andere 2 wel.
de 2 dat lawaai maken zijn deze http://www.google.be/imgres?q=belgacom+decoder&um=1&hl=nl&client=badoo&sa=N&biw=1120&bih=694&tbm=isch&tbnid=2o91kABwQpjs9M:&imgrefurl=http://www.video-naar-dvd.be/index.php%3Faction%3Dextra%26extra%3DA_digitale_televisie_op_videoband_of_dvd%26lang%3DNL&docid=W7lyPtIMCKjyIM&w=500&h=139&ei=IiKQTuDbMePV4QT3ro2HAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=494&vpy=290&dur=7550&hovh=111&hovw=400&tx=169&ty=89&page=1&tbnh=58&tbnw=209&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0
en bij mijn decoder beneden heb ik ook nooit lawaai maar bij de andere 2 wel.
de 2 dat lawaai maken zijn deze http://www.google.be/imgres?q=belgacom+decoder&um=1&hl=nl&client=badoo&sa=N&biw=1120&bih=694&tbm=isch&tbnid=2o91kABwQpjs9M:&imgrefurl=http://www.video-naar-dvd.be/index.php%3Faction%3Dextra%26extra%3DA_digitale_televisie_op_videoband_of_dvd%26lang%3DNL&docid=W7lyPtIMCKjyIM&w=500&h=139&ei=IiKQTuDbMePV4QT3ro2HAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=494&vpy=290&dur=7550&hovh=111&hovw=400&tx=169&ty=89&page=1&tbnh=58&tbnw=209&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0
Het zijn twee V3 decoders die je hebt de andere zal een V4 zijn zoals foto hieronder
dus de v3 decoders maken altijd lawaai? dan mogen ze bij belgacom deze wel omwisselen voor v4 decoders...
belgacom niets anders dan miserie...
belgacom niets anders dan miserie...
nochtans bij Sinjoor maken die blijkbaar geen lawaai ! en dit is ook een V3 die hij heeft (als mijn geheugen mij niet in de steek laat)
Kan je de V4 dan niet in je slaapkamer zetten dus omwisselen met je V3. mss eens testen zo en zien of die dan ook geen lawaai maakt.
Kan je de V4 dan niet in je slaapkamer zetten dus omwisselen met je V3. mss eens testen zo en zien of die dan ook geen lawaai maakt.
dus ik kan beter eens naar de belgacom winkel gaan dan? mischien kunnen ze deze omwisselen.
Ik zou toch eens de V4 decoder eerst eens met je V3 decoder omwisselen als test zodat de V4 in je slaapkamer staat, want het zou goed kunnen zijn dat je mss ook lawaai hoort.
beste
ik ben er eens met mijn oor gaan opliggen, muisstil is mijn V3 decoder niet, hij zoemt een beetje. of het dit geluid is dat de TS bedoelt weet ik niet, maar dit hoor ik eigenlijk enkel als ik met mijn oor heel dicht bij decoder ga staan. ik heb hier ook nog een V1 decoder staan en die is ook niet muisstil, zoemt ook een beetje. ik vermoed dat dit in beide gevallen een ruis is afkomstig van de harde schijf, denk normaal bij dit type decoder
een V4 decoder heb ik niet ter mijner beschikking om te checken of deze muisstil is, in die decoder zit wel een ander type harde schijf (3.5" sata van 320GB)
mvg
ik ben er eens met mijn oor gaan opliggen, muisstil is mijn V3 decoder niet, hij zoemt een beetje. of het dit geluid is dat de TS bedoelt weet ik niet, maar dit hoor ik eigenlijk enkel als ik met mijn oor heel dicht bij decoder ga staan. ik heb hier ook nog een V1 decoder staan en die is ook niet muisstil, zoemt ook een beetje. ik vermoed dat dit in beide gevallen een ruis is afkomstig van de harde schijf, denk normaal bij dit type decoder
een V4 decoder heb ik niet ter mijner beschikking om te checken of deze muisstil is, in die decoder zit wel een ander type harde schijf (3.5" sata van 320GB)
mvg
dit kan ik eens proberen. bedankt voor de tip.
en bij mijn v3 decoders moet ik niet met mijn oor erop gaan liggen voor het lawaai te horen, dit zoemend geluid is echt luid.
en dit gezoem stopt ook altijd, het blijft niet constant zoemen... mijn kamer is redelijk groot en de tv staat redelijk ver van mijn bed
en toch lig ik wakker van het lawaai. dit is echt een storend geluid iets wat ik niet heb met de v4 decoder hier beneden. deze is echt stil..
mvg
en bij mijn v3 decoders moet ik niet met mijn oor erop gaan liggen voor het lawaai te horen, dit zoemend geluid is echt luid.
en dit gezoem stopt ook altijd, het blijft niet constant zoemen... mijn kamer is redelijk groot en de tv staat redelijk ver van mijn bed
en toch lig ik wakker van het lawaai. dit is echt een storend geluid iets wat ik niet heb met de v4 decoder hier beneden. deze is echt stil..
mvg
Indien er echt een probleem is met je decoder kun je deze misschien eens laten testen in een Belgacom winkel. Als dat zo is, dan zal je er zéker wel een andere in de plaats voor krijgen. Wat mij verbaast is dat je twee decoders hebt die een abnormaal geluid maken. Heeft misschien te maken met iets anders in de omgeving van die 2 decoders ??? Daarom verwissel misschien eerst eens van plaats de decoder die lawaai maakt met deze die er geen maakt.
hallo, ik heb er zo ook eentje staan in onze slaapkamer. Dat maakt inderdaad een vervelend zoemend geluid als die afstaat. En het lijkt inderdaad de harddisk die blijft doordraaien. Soms stopt die en na een tijdje begint die weer te draaien. Ik zou dus toch graag weten of hier iets aan te doen is. Is dit normaal of niet? En volledig uitzetten is inderdaad geen optie want dan moet deze opnieuw weer volledig opstarten wat de nodige tijd vraagt. Weet iemand of dit "probleem" ergens beschreven staat op de Belgacom site? Heeft iemand al een oplossing hiervoor te horen gekregen?
wij hebben dus gisteren even die decoder uitgedaan, door die schakelaar uit te zetten, en toen wou hij niet meer opstarten. er kwam een fout op. e300 en daarna e303, wij hebben deze meerdere keren proberen resetten door middel van de 3 knoppen, dan verschillende keren het stopcontact uit getrokken en terug in gestoken, dan werkte hij eindelijk, dus de stroom uitleggen tegen het geluid is geen optie.
we hebben ook onze v4 decoder boven geplaatst en deze maakt geen lawaai boven. dus HedMar ik denk dat we beter terug gaan naar een belgacom winkel om onze v3 decoder in te wisselen voor een v4 decoder.
mvg
we hebben ook onze v4 decoder boven geplaatst en deze maakt geen lawaai boven. dus HedMar ik denk dat we beter terug gaan naar een belgacom winkel om onze v3 decoder in te wisselen voor een v4 decoder.
mvg
Ik denk ook dat naar de Belgacom winkel gaan, je probleem uitleggen en decoder wisselen hoogstwaarschijnlijk de beste en definitieve oplossing zal zijn van je probleem.
volgens mij is een beetje gezoem van de harde schijf normaal. maar dit is nauwelijks hoorbaar, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat je daar kan van wakker liggen. ik denk dat er bij timmy V.H. wel iets anders aan de hand is....
betreffende de decoder elke nacht uit te trekken... een opstart duurt nog zo'n 2 minunten, het duurt wel zo'n 10 minuten voor alle menu's beschikbaar zijn. is dus misschien een optie, al betwijfel ik of dit gezond is voor de decoder, je bespaart er wel elektriciteit mee.
mvg
betreffende de decoder elke nacht uit te trekken... een opstart duurt nog zo'n 2 minunten, het duurt wel zo'n 10 minuten voor alle menu's beschikbaar zijn. is dus misschien een optie, al betwijfel ik of dit gezond is voor de decoder, je bespaart er wel elektriciteit mee.
mvg
hey,
in mijn kamer staat ook een tweede decorder (de nieuwste versie),
ik doe hem snacht's op standby en inderdaad maakt hij nu en dan een zoemend geluid, gelukkig heb ik daar geen last van en kan ik slapen.
(op de lampjes die branden leg ik wel iets op!)
In mijn kamer moet het ook altijd donker en stil zijn!
aan wennen zeker....
(onze derde decorder komt er aan met de post)
mvg
in mijn kamer staat ook een tweede decorder (de nieuwste versie),
ik doe hem snacht's op standby en inderdaad maakt hij nu en dan een zoemend geluid, gelukkig heb ik daar geen last van en kan ik slapen.
(op de lampjes die branden leg ik wel iets op!)
In mijn kamer moet het ook altijd donker en stil zijn!
aan wennen zeker....
(onze derde decorder komt er aan met de post)
mvg
Ik dacht het wel dat je zowel bij de v3 als de v4 zou last hebben van zoemend geluid.
Probeer eens van de modem af te zetten ipv de decoder ik heb de indruk dat het gezoem dan niet te horen is, de echte reden hiervoor weet ik niet maar probeer het eens en laat eens weten of het werkt.
Probeer eens van de modem af te zetten ipv de decoder ik heb de indruk dat het gezoem dan niet te horen is, de echte reden hiervoor weet ik niet maar probeer het eens en laat eens weten of het werkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.