tijdens kijken van tv gebeurt plots dat beeld vast vriest en decorder niet meer reageert.
als je stroom onderbreekt en en dan terug in plugt dan start de decorder terug op en is probleem tijdelijk verholpen.
maar probleem komt steeds weer al paar keer voor gehad.
we hebben 2 decorders en probleem doet zich enkel voor op 1ste decorder die via ruckus is aangesloten.
we hebben wel dikwijls onderbrekingen op de 2 decorder niet tegelijk maar heel dikwijls een hapering van enkele seconden wat is het probleem?
ook bij de 2 decorders is er probleem dat bij het veranderen van post dat beeld en geluid niet syncro lopen eerst beeld en dan geluid of omgekeerd wat is het probleem? => of komt dit door 1 en het zelfde probleem?
Bladzijde 1 / 1
Wat het niet synchroon lopen ( gedurende kort tijd ) betreft bij veranderen van post is normaal zie => https:///posts/49a1e4975a
heb je dat probleem met een V3 decoder als je gelijktijdig aan het opnemen bent?
of heb je dat probleem met een V4 decoder op moment dat er evt geen opname bezig is?
beide issues zijn hier al gemeld en zijn vermoedelijk BUGS
mvg
of heb je dat probleem met een V4 decoder op moment dat er evt geen opname bezig is?
beide issues zijn hier al gemeld en zijn vermoedelijk BUGS
mvg
het is een v3 decoder en we nemen niets op valt gewoon zo voor plots zonder klank en beeld blijft staan.
en het beeld hapert heel dikwijls bij het haperen verliest ie zijn syncro weer loopt het beeld ook niet meer gelijk
vast komen zitten van de decoder is enkel bij mij mijn ouders hebben dat probleem niet.
maar het haperen is in onze straat wel bij enkele al voor gekomen.
sommige hebben dit probleem niet.
happeren gebeurt ook niet gelijk soms is het decoder 1 dat hapert maar decoder 2 niet en soms omgekeerd.
heb het vermoeden ben niet zeker dat het is van sinds de laatste update die er gebeurt is dat de stijl veranderd is dat het toestel blijft haperen
en het beeld hapert heel dikwijls bij het haperen verliest ie zijn syncro weer loopt het beeld ook niet meer gelijk
vast komen zitten van de decoder is enkel bij mij mijn ouders hebben dat probleem niet.
maar het haperen is in onze straat wel bij enkele al voor gekomen.
sommige hebben dit probleem niet.
happeren gebeurt ook niet gelijk soms is het decoder 1 dat hapert maar decoder 2 niet en soms omgekeerd.
heb het vermoeden ben niet zeker dat het is van sinds de laatste update die er gebeurt is dat de stijl veranderd is dat het toestel blijft haperen
die onderbrekingen liggen ofwel aan de ruckus ofwel aan de lijn - neem alvast eens contact nemen met technische dienst voor een lijntest
maar zitten jullie daar nog op adsl? vermoedelijk wel gezien al de problemen.... kan je daar HD zenders ontvangen?
indien je nog op adsl zit kan je eens navragen of overschakeling naar vdsl2 niet mogelijk is? of anders een testen via onderstaande link:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
geblokkeerde V3 decoder kan je hebben als je tv kijkt en op hetzelfde moment opneemt, weet niet of dit hier van toepassing is
mvg
maar zitten jullie daar nog op adsl? vermoedelijk wel gezien al de problemen.... kan je daar HD zenders ontvangen?
indien je nog op adsl zit kan je eens navragen of overschakeling naar vdsl2 niet mogelijk is? of anders een testen via onderstaande link:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
geblokkeerde V3 decoder kan je hebben als je tv kijkt en op hetzelfde moment opneemt, weet niet of dit hier van toepassing is
mvg
wij hebben vdsl2. en we kunnen hd zenders ontvangen.
het gebeurt mommenteel enkel wanneer we niet opnemen.
het gebeurt mommenteel enkel wanneer we niet opnemen.
Ik heb hetzelfde ook al voor gehad met V4 decoder (alleen kijken niets opnemen) verleden week vrijdag zelf een volledig blokkering van de decoder.
Dan heb ik een factory reset van mijn decoder uitgevoerd en nu bijna een week later nog alles ok (maar 'k zal hout vast houden!)
Dan heb ik een factory reset van mijn decoder uitgevoerd en nu bijna een week later nog alles ok (maar 'k zal hout vast houden!)
rare is dat soms ganse week niet meer blokkeerd en je buiten de haperingen perfect tv kunt kijken soms komt het een paar keer voor
ik heb al een volledige reset gedaan van de decoder en de modem maar helpt niet.
ik heb al een volledige reset gedaan van de decoder en de modem maar helpt niet.
Bedoel je heropstart met "volledige reset" of bedoel je hiermee factory reset ?
klik HIER voor factory reset decoder
klik HIER voor factory reset decoder
fact reset zodat software opnieuw wordt geinstalleerd
maar helpt niet probleem duurt dan wat langer voor dat het terug komt
maar helpt niet probleem duurt dan wat langer voor dat het terug komt
Beste Danny,
Kan je in een privébericht uw abonnementsnummer of login doorsturen.
Via deze kan ik nagaan of er storingen bevinden op uw lijn.
Indien dit het geval is, zal dit de oorzaak zijn van uw probleem.
Andere grote kanshebbers zijn het ruckussysteem (kan u testen door tv te kijken via kabel voor 'x' aantal tijd) en de decoder.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan je in een privébericht uw abonnementsnummer of login doorsturen.
Via deze kan ik nagaan of er storingen bevinden op uw lijn.
Indien dit het geval is, zal dit de oorzaak zijn van uw probleem.
Andere grote kanshebbers zijn het ruckussysteem (kan u testen door tv te kijken via kabel voor 'x' aantal tijd) en de decoder.
Mvg,
Eva van Belgacom
Beste Danny,
Uw lijn tot op de modem is zeer stabiel. Dus hier gaat het niet aan liggen. Het probleem ligt waarschijnlijk aan de ruckus verbinding.
Het signaal tussen beide ruckustoestellen zal ergens gestoord worden. U kan de toestellen best op een open plek zetten, dus niet in een kast of iets dergelijks. Andere draadloze apparaten kunnen ook voor storingen zorgen, zoals babyfoons, draadloze telefoontoestellen enzovoort.
Best dat u dat ook nog eens nakijkt.
Mvg,
Eva.
Uw lijn tot op de modem is zeer stabiel. Dus hier gaat het niet aan liggen. Het probleem ligt waarschijnlijk aan de ruckus verbinding.
Het signaal tussen beide ruckustoestellen zal ergens gestoord worden. U kan de toestellen best op een open plek zetten, dus niet in een kast of iets dergelijks. Andere draadloze apparaten kunnen ook voor storingen zorgen, zoals babyfoons, draadloze telefoontoestellen enzovoort.
Best dat u dat ook nog eens nakijkt.
Mvg,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.