Skip to main content
Ik heb 2 decoders type 4

Deze doen de laatste tijd meer en meer hun eigen ding,opnames verdwijnen...terug opstarten wil al wel eens helpen.

Verwijderen van opnames,ook een probleem,je wist b.v familie en uiteindelijk heeft hij een andere opname gewist.

Dit is echt vervelend..

Doen de decoders type 5 het beter?

Want uiteindelijk betalen we toch voor een degelijk werkende decoder.
Onze 2 decoders V5 Mini doen hier eveneens hun eigen zin

Normaal programmeren op 1 decoder kan de opname op beide decoders bekeken worden

Wissen op 1 decoder is normaal gewist op beide decoders

Vergeet het maar

Zoals hierboven vermeld betalen we genoeg om een degelijke werking van jullie(PROXIMUS) decoders

te eisen

Graag dringende feedback en oplossing aub
Ik heb 2 decoders type 4

Deze doen de laatste tijd meer en meer hun eigen ding,opnames verdwijnen...terug opstarten wil al wel eens helpen.

Verwijderen van opnames,ook een probleem,je wist b.v familie en uiteindelijk heeft hij een andere opname gewist.

Dit is echt vervelend..

Doen de decoders type 5 het beter?

Want uiteindelijk betalen we toch voor een degelijk werkende decoder.


Het enigste dat je in dit geval zelf kunt proberen is :

zet de decoders zonder spanning en dan de bbox eveneens 10 seconden spanningsloos zetten en terug opzetten en wachten tot het vdsl controlelampje continu blijft branden.

Indien je draadloze oplossingen hebt staan tussen bbox en decoder zet die ook even zonder spanning en wacht dan een 3-tal minuten, om dan de eerste decoder volledig te laten heropstarten door hem terug onder spanning te zetten, dan zet je de tweede onder spanning.



als dit allemaal geen soelaas brengt best contact opnemen met helpdesk of wachten tot hier iemand regeert of een privébericht sturen

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
beauice, als de suggestie van Martin geen oplossing geeft kan je ook eens een volledige reset van je decoders doen: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
We hebben deze opname toegevoegd. mogelijks moet je de decoder nogmaals heropstarten via de schakelaar aan de achterzijde. groeten Jean-Paul

Reageer