Decoder wist opnames zonder aanleiding.

  • 29 January 2013
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken


Mijn decoder wist opnames die nochtans aan alle voorwaarden voldoen om onbeperkt behouden te worden.



VOORBEELD:



De serie BREAKING BAD werd geselecteerd via serie-opname. Deze afleveringen zijn één voor één niet meer beschikbaar. Het gaat als volgt : Vandaag (28/1/13) is de aflevering van 12 november gewist. Vorige maandag werd de aflevering van 5 november gewist. En zo kunnen we terug gaan. Dit wil zeggen dat wekelijks één aflevering zomaar verdwijnt. Volgende week maandag zal dus mijn opname van 19 november niet meer beschikbaar zijn.



Wat is hier de oorzaak van?



Dit voldoet namelijk aan alle voorwaarden. Er is geen sprake van conflicten, er is geen limiet van 30 dagen (gewiste afleveringen staan er immers al veel langer op alvorens ze verdwenen) en er is méér dan genoeg ruimte vrij.



In totaal ben ik bij deze de eerste 5 afleveringen al kwijt. Waardoor ik niet kan starten met kijken. Ik kan nu evengoed alles gaan wissen, want wat ben ik nog met de overige afleveringen als ik de helft al mis ondanks het feit dat deze gewoon beschikbaar zouden moeten blijven?



En vooral - Wat gaat Belgacom hier aan doen?



Graag meer informatie of enige toelichting,

Alvast bedankt.

1 reactie

Badge
Wanneer je de serie opname gebruikt worden automatisch alleen de laatste 10 episodes ingesteld.
Bij het laatste bevestigingsscherm wordt er gevraagd of u de opname wil aanpassen. Daar kan je bij automatisch verwijderen "nooit" selecteren in plaats van "na 10 episodes".

Deze functie zat er al voor de Charles update in...

Reageer