Als het niet ligt aan de televisie, als het niet ligt aan de hdmi-kabel(s) dan lijkt het te liggen aan de Proximus decoder v5, namelijk dat beelden soms nogal wazig worden of op z'n minst de gezichten van personen niet al te scherp ogen (welke beeldinstellingen je op de tv ook instelt). Kan dit? Iemand dit nog al eens voorgehad? Kan een andere decoder (dat zal wellicht de v5 mini zijn) wonderen doen en bovengenoemd probleem 'oplossen' ?
Bladzijde 2 / 2
Mvg,Robrecht
Alvast hartelijk bedankt. Privebericht is verstuurd. Ik dacht dat er geen v5 meer werd uitgegeven, maar deze worden dan toch nog gemaakt/uitgegeven?
De v5 is nog niet afgeschreven hoor.
@Robrecht,
Kan die ook niet via bpost opgestuurd worden naar je thuis?
@Robrecht,
Kan die ook niet via bpost opgestuurd worden naar je thuis?
Op dit moment is er nog stock van v5 en v5mini. De stock van v4 is tijdelijk uitgeput.
Defecte decoders worden terug gestuurd en hersteld vandaar dat er nog V5 decoders zijn.
Deze zijn hetzelfde als de V5 mini op de display en HDD na.
Mvg,RB
Defecte decoders worden terug gestuurd en hersteld vandaar dat er nog V5 decoders zijn.
Deze zijn hetzelfde als de V5 mini op de display en HDD na.
Mvg,RB
RobrechtB,
Kan een een ruildecoder ook opgestuurd worden naar je thuis via B-post (of ander bedrijf) ?
En in dit geval hoe geef je dan de oude decoder terug mee ook in een doos ?
Mvg,
Martin
Kan een een ruildecoder ook opgestuurd worden naar je thuis via B-post (of ander bedrijf) ?
En in dit geval hoe geef je dan de oude decoder terug mee ook in een doos ?
Mvg,
Martin
@Martin
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_swap/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/een-defecte-decoder-of-modem-omruilen.html
Op dit moment zijn de meeste swaps nog via een UPS(kiala) punt.
Mvg, Robrecht
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_swap/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/een-defecte-decoder-of-modem-omruilen.html
Op dit moment zijn de meeste swaps nog via een UPS(kiala) punt.
Mvg, Robrecht
Ok Robrecht,
Ik vraag dit omdat ik al op facebook en twitter gezien hebt dat proximus soms antwoord " de ruildecoder werd per BPost naar je opgestuurd.
Ik vraag dit omdat ik al op facebook en twitter gezien hebt dat proximus soms antwoord " de ruildecoder werd per BPost naar je opgestuurd.
Ik vraag dit omdat ik al op facebook en twitter gezien hebt dat proximus soms antwoord " de ruildecoder werd per BPost naar je opgestuurd.
Dit was de procedure voor de omruiling van V3b decoder --> V5compact decoder.
Mvg,
Ok Wim,
maar Ik dacht nochtans hier op het forum dit ook eens gelezen te hebben bij vervanging van een V5 decoder!
maar Ik dacht nochtans hier op het forum dit ook eens gelezen te hebben bij vervanging van een V5 decoder!
maar Ik dacht nochtans hier op het forum dit ook eens gelezen te hebben bij vervanging van een V5 decoder!
Momenteel werken wij enkel via een Kiala/UPS punt, althans voor particulieren (voor Bizz klanten is er een andere procedure). De verdeling via bpost is nog steeds in onderzoek.
Mvg,
Bedankt Wim voor de verduidelijking.
Mvg.
Mvg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.