Decoder voor netflix

  • 13 January 2015
  • 8 reacties
  • 221 Bekeken

Hallo ,


Hoe weet ik welke decoder ik heb ,als ik nu geen V4 mocht hebben zou ik dan deze mogen inruilen voor eentje waar ik dan wel netflix op kan zien. Ik huur de decoder. Is er iemand die mij hierop kan antwoorden?




alvast bedankt


roosie





8 reacties

Uit deze foto's kan je zien welke decoder type je hebt , surf naar ▬►decodertypes


Op de V4 zal de software voor netflix ook aangepast worden, maar wanneer juist weet ik niet, anders eens de vraag stellen via

privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Verder vind je ook wat samengevatte info over netflix, als je surft naar ▬►http://forum.proximus.be/comment/156443" target="_blank◄▬
Dank je wel Elsa voor je uitleg ,wat fijn dat er ook nog vriendelijke en behulpzame mensen zijn.




groetjes


roosie
Graag gedaan Roosie,


groetjes,


Elsa
Normaal zou je zeker op een v4 die netflix aplicatie kunnen zien.Omdat daar toch geen speciale decoder voor nodig was.Omdat deze in de ondemand map bevind.Druk op ondemand,dan films,en dan zou je helemaal rechts boven netflflix moeten zien staan.Je moet dan wel eerst je profiel aanmaken en dan kan je kijken.en heb je ook een maand gratis.
Het is inderdaad gewoon software aanpassing alleen weten we de exacte datum niet wanneer dit op de V4 zal komen.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vrees dat het niet voor deze maand zal zijn maar eerder voor de volgende maand en het kan zelfs voor maart zijn, eerst moet die Netflix geïnstalleerd


worden op de V5 en V5 mini en dat gaat niet van vandaag op morgen maar dat duurt enkele weken tot enkele maanden.
Ik denk toch dat het voor de V5 wel ongeveer rond is, maar het zou eerder iets kunnen te maken hebben dat ze eerst op de reacties van die gebruikers wat willen leren en dan pas de volgende stap zetten want als het al moest scheef lopen op een toestel met betere hardw/softw performanties dan kunnen ze beter nog niet de volgende stap zetten of moeten ze nog meer personeel aannemen bij 'onze medewerkers' :-))

Reageer