Beantwoord

Decoder V5 en tweede decoder

  • 28 August 2016
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Ik heb een decoder met verwisselbare harde schijf, degene voor de laatste nieuw model dus.
Die werkt prima, ik wil die dus houden, maar ik wil nu een tweede tv plaatsen, en heb dus een tweede decoder nodig.
De vraag is nu, welke decoder krijg ik dan, en in geval dat het een van het laatste model is, gaat dat, omdat ik weet als men een van het laatste model heeft geïnstalleerd men dit moet melden aan Proximus.
icon

Beste antwoord door Elsa 28 August 2016, 08:51

Bekijk origineel

3 reacties

V5 compact
als je die via een proximus center aanschaft of laat opsturen via courier door proximus, dan staat die sowieso geregistreerd.
PS: via deze link kan je ook verifiëren of bv HD mogelijk is via beide decoders => proximus.be/tvmogelijkheden
Dank voor de reactie.
Ik heb reeds voor vrienden de nieuwe decoder geinstalleerd, en dan moet ik Proximus binnen een zekere tijd bellen .
Als ik een V5 compact bestel staat die zeker geregistreerd wat normaal is .
Mijn vraag is echter, kan ik voor mijn eerste tv de decoder met verwisselbare schijf behouden voor de eerste tv, en dan voor de tweede de V5 gebruiken ?
je eerste staat al geregistreerd al eerst decoder dus op het moment dat je de tweede installeert gaat die automatisch geregistreerd staan als tweede

Reageer