Vraag

Decoder V5-c neveneffecten !! ? Proximus where areth thou ?

  • 23 May 2016
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Ik heb mij hier zitten suf zoeken waarom ik niet meer in het afstelprogramma van de TV's kan .. Wel de V5-c blokkeert dat commando om één of andere mysterieuze reden. Ik heb batterijen zitten vervangen in de afstandsbediening van de TV op alle soorten van manieren, maar al boter aan de galg. Het TV lampje blink wel bij het commando maar er gebeurt totaal niets op de TV .. schakel de decoder op stand-by en oeps daar komt het TV menu .. en nu jullie ? (Sony TV's)

4 reacties

Ik heb een een Sony TV, maar zal daar wel niets mee te maken hebben,
best vanaf nul vertrekken de afstandsbediening resetten en dan terug universeel maken

Staat hier mooi beschreven => Remote-procedure
Reputatie 7
Badge +6
Regulus, 'Man of constant Sorrow'? (soundtrack 'O Brother where art thou.') met je V5-c's ????
www.youtube.com/watch?v=meCZ5hWNRFU
Sjonge ... dit forum is wel een zootje he ..

Sinds wanneer kan men een Sony TV afstandbediening resetten ? of anders gezegd, wat valt daar aan te "resetten" ? ... juist ja ...

.. en Marleen, .. de meeste gebruikers weten niks, doen niks en verstaan niks laat staan dat ze al ooit hun TV bijregelen LOVL !
Wie heeft er hier gezegd dat je de afstandsbediening van de TV moet resetten :AMAI:, Je kan er nogal een zootje van maken zeker, is het dat wat je bedoelt LOL
gebruik je dan de afstandsbediening niet van je decoder om de TV ook te bedienen, of liggen er bij u twintig verschillende afstandsbedieningen :-))) ik gebruik zelf veel de ⌘remote voor instellingen te doen op mijn tv zoals ingangsbronnen kiezen enz.....
Kan je die instellingen bv met je ⌘remote wel doen en niet met Sony remote enz... enz...
maar Ik kan in ieder geval met mijn afstandsbediening van de sony alle instellingen doen, er zal dan wel iemand zijn die het zelfde probleem heeft en het al kunnen oplossen heeft, je verder kunnen helpen hier, dus rustig afwachten, of je moet naar het ander forum waar je ook soms opzit ook ondertussen maar eens je licht opsteken, enfin doe wat je niet laten kunt.
En als je dan je HDMI van de decoder los maakt of de decoder spanningsloos zet door de stekker uit te trekken gaat het dan wel ?
zodat je weet of het niet van je TV zelf komt of invloed van buiten uit enz....
Als je tal van testen doet moet dit toch op den duur wel in een richting wijzen van waar het probleem komt, allee hoop ik toch :-)
NB: LOVL, mss eens een lijst met afkortingen bij posten zodat iedereen je kan begrijpen wat je post :-)))

Reageer