Het is al 3 opeenvolgende dagen dat mijn decoder plots niet meer reageert wanneer ik vb.wil zappen, volume veranderen, enz..... Ik moet dan telkens mijn decoder volledig heropstarten wat natuurlijk niet plezant is als je naar een bepaald programma zit te kijken.
Kan ik dit probleem op 1 of andere manier zelf oplossen, of ligt dit probleem bij Belgacom?
Bladzijde 1 / 1
Gisteren hetzelfde voorgehad. Zit gewoon tv te kijken, wil zappen.... maar niks meer . Pries eruit en 15 minuten wachten. Gelukkig hebben we telenet nog (erg dat ik dit moet zeggen maar het is realiteit). En dit is wer niet de eerste keer deze week.
Heb onlangs hetzelfde gehad. Heb de decoder terug opgestart (achteraan het toestel schakelaar afzetten en aanzetten). Sindsdien heb ik dit probleem niet meer gehad.
Ja dat heb ik ook steeds moet altijd 3 of 4 keer per week opstarten en telkens ik iets interressant ben aan het kijken
groetjes
groetjes
Dag Allemaal,
Het volume harder en stiller zetten gaat niet via de decoder maar via de tv zelf. Aangezien dit dan ook niet werkt ligt het probleem aan de afstandsbediening, echter kan u deze afstandsbediening laten omruilen in een Belgacom center als u een omruilingsnummer hebt. Dit nummer kunt u verkrijgen op onze technische dienst 0800/22700.
Vriendelijke groet,
Eva
Het volume harder en stiller zetten gaat niet via de decoder maar via de tv zelf. Aangezien dit dan ook niet werkt ligt het probleem aan de afstandsbediening, echter kan u deze afstandsbediening laten omruilen in een Belgacom center als u een omruilingsnummer hebt. Dit nummer kunt u verkrijgen op onze technische dienst 0800/22700.
Vriendelijke groet,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.