Al sinds gisteren geen Proximus TV meer - decoder geeft telkens "middleware Timeout error " . Reeds verscheiden keren gereset maar tevergeefs. Wie weet raad ?
Bladzijde 1 / 1
Dag Danny,
Krijg je deze melding op je beide decoders of maar op 1 van de twee ?
Kan je anders eens en reset van de modem doen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
En eenmaal deze reset is gedaan (kan tot 5 minuten duren)
en reset van de decoder uitvoeren.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Krijg je deze melding op je beide decoders of maar op 1 van de twee ?
Kan je anders eens en reset van de modem doen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
En eenmaal deze reset is gedaan (kan tot 5 minuten duren)
en reset van de decoder uitvoeren.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Beste, Ik krijg dit op beide decoders. Ik zal bovenstaande eens uitvoeren. Mvg
Terug beeld ! Bedankt. Mvg
Super! Nog een fijne avond. Mvg,Robrecht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.