Gisteren bij het aanleggen van de decoder (V3 SA) met de afstandsbediening deed hij raar. De decoder stond op vtm HD maar het lichtje van HD brande niet en had zwart beeld op tv. Ik drukte op een andere toets maar zag de aan/uit toets op de decoder niet knipperen anders zie je dat als je op de afstandsbediening drukt. En plots zette de decoder zichzelf uit en deed een herstart. Daarna geen problemen meer ondervonden. Iemand een antwoord hierop. Heb al de nieuwe software. Ik vind ook dat de decoder heel veel draait als hij afligt.
login: fa851330
Bladzijde 1 / 1
Beste Romain,
Als deze storing maar 1 maal voorvalt zou ik het zo laten.
Hoewel, als u verdere storingen ondervindt is het mogelijk dat er een defect is op de decoder.
Afhankelijk van de storingen kunnen we achterhalen wat er precies aan de hand is, maar op dit punt
lijkt het een geïsoleerd geval.
Mvg,
Eva van Belgacom
Als deze storing maar 1 maal voorvalt zou ik het zo laten.
Hoewel, als u verdere storingen ondervindt is het mogelijk dat er een defect is op de decoder.
Afhankelijk van de storingen kunnen we achterhalen wat er precies aan de hand is, maar op dit punt
lijkt het een geïsoleerd geval.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.