Skip to main content
help, wat kan ik doen?

stroom er al afgehaald, na half uur terug stroom... zelfde probleem

Is uw decoder al geactiveerd bel eens naar 0800 22 700

ja decoder is geactiveerd.

Branden al de nodige lampjes op de modem B-Box , http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14486/~/wat-betekenen-de-controlelampjes-op-mijn-modem-(b-box)%3F" target="_blank

Als dit in orde schijnt mss eens een factory reset doen van decoder, meer uitleg http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec" target="_blank

heb stroom nog een uitgezet, uurtje gewacht en nu is dat probleem verholpen. Maar kan nog steeds gehuurde film niet afspelen en al onze opnames zijn weg en harde schijf staat VOL 0% beschikbaar?????

Heb je al eens een factory reset van de decoder gedaan ?

Factory Reset van BGC-decoder:

voor een Belgacom V3-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "ON/OFF"> + "MENU" + "OK"

tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los

.

voor een Belgacom V4-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"

tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.

Bijkomende Opmerkingen:

♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan.

Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling.

De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk,

de laatste firmware wordt effectief opgehaald.

Ik heb het gisteren voor de eerste keer gedaan, na wat problemen met stilstaand beeld (1/2 sec.) en een error 300 foutcode. Na nog een extra gewone heropstart kwam alles terug goed. Ik had ook al wel een factory reset van de modem gedaan. De hele procedure kan wel een tijdje duren.

Beste Dominique,

Kan je, zoals sinjoor aangeeft, een reset uitvoeren van je decoder en opnieuw testen?

Indien nodig, onze helpdesk is bereikbaar tot 22.00u op het nummer 0800/22700.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer