Vraag

Decoder afmelden van inactief abonnement

  • 29 October 2016
  • 7 reacties
  • 275 Bekeken

Hallo,

Ik heb een v5 decoder welke ik wens af te melden opdat iemand anders deze kan gebruiken. Ik kan deze niet afmelden daar mijn oude telefoonnummer en klantennummer niet herkend worden door het 0800 99 696 nummer. Wat kan ik doen om de decoder alsnog af te melden?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Bel eens naar de klantendienst 0800 22 800 en laat die decoder manueel afmelden.
Reputatie 4
Badge +2
Maandag 31/10 zal ik nog eens bellen en maar hopen dat de specialisten er zijn om dit op te lossen.
Via het MAC adres moet dit toch kunnen.
Reputatie 6
Badge +2
...
Met alle respect Sinjoor, maar dat heeft hier niks te maken met afmelden van decoders.

Edit Wim: bericht Sinjoor verwijderd
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt; Klopt, heb het nu ook gemerkt dat het het verkeerde topic is. Heb het naar het juiste gekopiëerd, maar ik krijg dat hier niet meer weg hé.
Reputatie 6
Badge +2
De PX medewerkers zullen uw bericht wel verwijderen.
Reputatie 7
Badge +6
De PX medewerkers zullen uw bericht wel verwijderen.
Bij deze 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hey kiwivogel, technisch gezien is dit uiteraard mogelijk. Maar let er wel op dat je decoder hoogstwaarschijnlijk wordt gehuurd bij Proximus. Ook al wordt deze technisch afgemeld, je zal hier dan voor blijven betalen tot deze terug is binnen geleverd bij Proximus.

Als je wat meer informatie wil of je wil te weten komen of je decoder is aangekocht of gehuurd, stuur dan even een bericht naar Het Proximus Team dan bekijk ik met jou een oplossing.

Reageer