Mijn decoder is op 26/12/2017 gecrasht. Hij blijft in de opstart-cyclus en waarschijnlijk is de harde schijf gecrasht, wel 10 keer hergeprobeerd. Niet gebeld, maar zo spoedig mogelijk naar Belgacom winkel(28/12). Daar besteld en 's anderendaags zou die geleverd worden.
Nu blijkt dat decoder pas op 03/01 geleverd zal worden.
Ik begrijp niet waarom ze in de winkel geen decoder kunnen meegeven aan professionele klanten. Waarvoor dienen die winkels dan nog? Is er een andere en vluggere manier, zonder een uur aan de telefoon te hangen?
Bladzijde 1 / 1
Totaal onbegrijpelijk dat proximus hun uitgebreid winkelnetwerk niet langer als klantendienst wenst te gebruiken.
Jammer genoeg wordt proximus klantonvriendelijker met de dag.... (=Management) Medewerkers zijn klantvriendelijk maar het topmanagement heeft zo'n erge kortetermijn visie... Pfff
Jammer genoeg wordt proximus klantonvriendelijker met de dag.... (=Management) Medewerkers zijn klantvriendelijk maar het topmanagement heeft zo'n erge kortetermijn visie... Pfff
Beste,
Ik heb een afspraak gemaakt voor deze namiddag om terplaatse te laten nakijken. Kan je via een privé bericht je naam en GSM nummer nog even doorsturen? Via deze link aub
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-Paul
Ik heb een afspraak gemaakt voor deze namiddag om terplaatse te laten nakijken. Kan je via een privé bericht je naam en GSM nummer nog even doorsturen? Via deze link aub
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.