Beantwoord

Decoder

  • 25 November 2017
  • 7 reacties
  • 254 Bekeken

Volgende voorval met onze decoder van 999 tot 25 GEEN zenders altijd proximus infopagina
vanaf 26 tot 800 kunnen we 9 zenders ontvangen, meestal muziekzenders MTV etc... daarna alle radiozenders, kunnen films opvragen, netflixen en opgenomen programma's bekijken...
de vrts vtms vieren vijfen en zessen kunnen we niet ontvangen, druk je zender 1 springt hij direct naar 26 en thats it, al opgestart en heropgestart alles uitgetrokken enz......
mogen volgende week gaan omwisselen maar wou toch weten wat er aan de hand is

🤔 🤔 🤔
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 27 November 2017, 10:25

Bekijk origineel

7 reacties

ook al een reset gedaan van de decoder
maar best voor je een reset doet van de decoder eerst eens de bbox 10 seconden stroomloos zetten en dan terug op en wachten tot DSL controle lampje continu blijft branden en dan pas de reset van decoder uitvoeren.
PS: decoder resetten als volgt > klik hier
reeds gedaan met operator proximus via telefoon, begreep het zelf ook niet, wat het kon zijn
via de proximus tv applicatie heb je dan wel de zenders zoals het moet, enfin als ze toch de decoder gaan omruilen zou ik gewoon eerst afwachten of het dan in orde komt.
Martin, wat ik wel na het resetten heb verkregen is een heel andere layout voor mee te werken, wel Nice, maar we blijven we bij ons 9 zenders zitten... Zijn nu al tijdje naar ID aan het kijken , waar het non-stop reconstructies zijn van inbraken. Moorden etc.. Als je daar hele dagen moet naar zien.... Maar dinsdag nieuwe decoder, vond het gewoon raar dat we enkele zenders wel kunnen ontvangen. Toch bedankt voor feedback
Francis
heb je al een gekeken op je pc/laptop of je daar naar andere zenders kunt kijken als je surft naar http://proximustv.be
maar zoals je zegt nog een paar daagjes geduld en hopelijk ben je dan van je miserie af.
Reputatie 6
Badge +4
Goededag, De zenders zouden nu voor je beschikbaar moeten zijn. Groeten Jean-Paul
dus als ik het goed begrijp een decoder omruilen was niet nodig, en was er een andere reden voor zijn probleem!

Reageer