Decoder

  • 24 August 2014
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken


Heb al veel horen zeggen om die V3 decoders om te ruilen naar een recenter model. Is dat iets waarvoor ik moet betalen na al die jaren klant zijn?

Het loopt gewoon de spuigaten uit sinds ik de update heb gehad van die nieuwe interface. Het zappen tussen zenders duurt ongelofelijk lang, krijg eerst de infobalk met zwart beeld en als ik dan beeld heb, blijft hij daar nog een kwartier staan voor die verdwijnt, plus tijdens die tijd kan ik niet verder zappen. Als ik een programma 's nachts opneem om nadien te bekijken blijft hij tot 's middags opnemen. Heb al gehad dat er 700 minuten opnametijd was en ik kon dat onmogelijk stoppen totdat ik uiteindelijk de stekker eruit trok. Dit zijn nog maar enkele problemen en ik vindt dit niet de normale gang van zaken. Heb het lang genoeg volgehouden maar het gaat van kwaad naar erger.



Zet dit eerst even op dit forum kwestie van wat info te krijgen voor ik naar Belgacom zelf bel. Alvast bedankt!

2 reacties

Reputatie 1
Blijkbaar ben ik niet de enige met problemen ! Ik heb me al vaak de overstap van de kabel naar Digitale TV van Belgacom beklaagd. Ik betaalde toen veel geld voor weinig zenders maar ik had tenminste mooi beeld en geluidskwaliteit. Nu zet ik nog bang men tv aan want de kans dat ik geen beeld heb is groter dan dat ik ongestoord kan tv kijken. Sinds men overstap nog niks dan miserie gehad, en dat ze daar nog geld durven voor te vragen ! ontevreden


Eerst had ik het draadloze systeem (80 €) en de vele storingen na zes maand was het helemaal gedaan met kijken, men gaf mij het advies een Wifi router (50 € ) te gebruiken vier a vijf weken kijk ik tv zonder problemen tot ik vandaag eventjes naar het journaal wou zien niks dan storing. Stekkers uitgetrokken weer in gestoken en resultaat na een keer of acht kan de decoder niet activeren bel het nummer....


Ik denk dat ik weldra eens het nummer van TV Vlaanderen zal bellen.
Lees dit hier eens , surf naar je probleem aanteklagen

Reageer