Skip to main content
Ik heb mijn abonnement op Travel passport top proberen te deactiveren via myproximus, maar dit staat niet in de lijst van de diensten die ik kan deactiveren bij beheer.

Mijn man heeft al 2 keer gebeld naar de service desk om de dienst te deactiveren. Maar het is nog steeds niet in orde. Dit is het het tweede jaar dat we problemen hebben om diensten te dectiveren. Bovendien word je bij de service desk behandeld alsof je van een andere wereld komt. Je krijgt ook geen nummer van een call, geen sms of link toegestuurd met wat info over de call.

Kan iemand me helpen om mijn abonnement te stoppen ?
Dit kan je doen via MyProximus, via sms 'STOP' naar 8990 of door ons je betrokken nummer mee te delen via een privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)



Groetjes,



Lorentz.
BRON

NB: Dit gaat hier over daily travel passport
Beste Lorentz, het gaat niet over daily travel passport, maar travel passport top, een abonnement van 12 euro per maand btw incl. Daily travel passport kan wel gedeactiveerd worden in de lijst ( tenminste als die actief zou zijn)
stuur best een privébericht dan met betrokken nummer naar >

(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Reageer