Geachte,
Sinds 2013 wij zijn klant , 29-03-2017 heb ik contact met jullie klantenservice genomen voor de overname van een telefooncontract van Trans.eu BVBA naar Trans.eu BV in Nederlands. Documenten gelijk opgestuurd. Tot nu toe is dit niet geregeld. Ik bel jullie elke maand, elke maand jullie beloven ons, dat word zsm geregeld, helaas zonder resultaat. Net als jullie verdienen wij geld van de klanten. Vanaf volgende week ons rekening in Belgie word gesloten, dat betekent dat wij kunnen via trans.eu bvba geen rekeningen meer betalen. Hoe willen jullie dit gaan oplossen?
Ons klantnummer is 616955461
Met vriendelijke groet,
Kamila Mrozek
Bladzijde 1 / 1
Dag Kamilla, dossier 29487750 is hiervoor in behandeling, ik vraag de dossierbeheerder om je te contacteren. Groetjes, HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.