Vraag

De Lijn busticket

  • 1 November 2016
  • 9 reacties
  • 485 Bekeken

Reputatie 1
Het is voor mij niet mogelijk om een sms-busticket aan te schaffen. Als ik hiervoor een bericht stuur, wordt het bericht wel aangerekend, maar krijg ik geen busticket. Ik krijg in de plaats een proximus-bericht met de melding dat ik over onvoldoende belkrediet beschik of de limiet reeds overschreden heb.
Hoe kan ik dit oplossen zodat ik in de toekomst wel een sms-busticket ontvang?

9 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Zorgen dat je genoeg belkrediet hebt, heb je onvoldoende belkrediet dan kan er geen betaling uitgevoerd worden.
Reputatie 7
Badge +6
Sayagata,
Vergewis je er ook van dat in MyProximus, onder 'Mijn producten' --> 'Diensten' de Proximus M-Pay juist geconfigureerd is:

Reputatie 1
ik heb een abonnement, ik heb dit op 3 verschillende dagen geprobeerd, eenmaal in het begin van de maand (dus net na het betalen van mijn factuur), eenmaal in het midden van de maand en eenmaal aan het einde van de maand. Telkens kreeg ik hetzelfde bericht van proximus betreffende onvoldoende belkrediet en werd er 3x € 0,15 aangerekend.
Reputatie 1
Sayagata,
Vergewis je er ook van dat in MyProximus, onder 'Mijn producten' --> 'Diensten' de Proximus M-Pay juist geconfigureerd is:


In MyProximus, onder 'Mijn producten' vind ik geen 'Diensten'

Reputatie 6
Badge +3
Je moet eerst op het gsm_nummer klikken waarvan de diensten moeten aangepast worden.
Dan zie je het menu van de diensten.
Reputatie 1
op het gsm-nummer geklikt, nu zie ik de diensten, maar geen menu voor m-pay
Reputatie 6
Badge +1
Sorry, dacht dat je een herlaadkaart had, ik zou het echt niet weten gaat bij mij eigenlijk vanzelf. DL naar 4884 en dan vragen ze altijd eerst of ik zeker ben omdat dit kosten meebrengt ik zeg dan ja en dat is het.
Reputatie 1
die melding krijg ik ook, ik kies ja, en vervolgens krijg ik bericht dat ik onvoldoende belkrediet heb, hoedanook die € 0,45 betaal ik absoluut niet
Reputatie 6
Badge +3
Je zal moeten wachten op een moderator zodat je een privé bericht kan sturen met je gsm-nummer.

Reageer