De helpdesk uw vriend

  • 17 February 2016
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

IK heb geen vraag alleen een mededeling dat ik wil delen.

Ik bel naar de helpdesk omdat mijn internet ongelofelijk traag was, na 24 minuten krijg ik te horen dat hij mij niet kan helpen en dat er iemand moet langskomen maar DE KANS BESTAAT DAT IK DIE MOET BETALEN ???????????????????????

ik betaal voor diensten als de provider die diensten niet levert dan zou ik extra moeten betalen om opnieuw de dienst te krijgen waar ik al voor betaal en dit vinden ze normaal

telenet zal blij zijn met deze klantendienst

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Jammer om te horen. Dit soort verhalen hoort natuurlijk niemand graag, ik inclusief.
De richtlijnen zijn als volgt:
- wanneer het probleem zich bevindt achter het eerste aansluitingspunt (Proximus stopcontact) is de interventie betalend. (bv. een storing op de binnenbekabeling)
- problemen op onze infrastructuur, alles voor het aansluitingspunt is natuurlijk op onze kosten, u betaalt dan niets.
Uiteraard heb je ook uitzonderingen...

Wanneer de operator een probleem detecteert met de lijn kan hij, jammer genoeg, bijna nooit garanderen waar de fout zich bevindt. Hij gaat af op de lijnmetingen. Dit is dus vaak nogal een heikel punt. Ik begrijp dan ook je frustratie.

Ik hoop dat ik je enigszins een beetje heb kunnen helpen.

Reageer