Skip to main content
De geplande opname worden niet altijd bewaard op de BBox, nochthans staat het geactiveerd voor opname.

Momenteel is er nog 33% vrij op de BBox2.



Groeten Rudy
Rudy



Even voor zeker te zijn:



U heeft het over opnames van TV-programmas? Dan spreken we over de decoder (v3, v4, v5 of v5c) die zorgt voor je TV. De BBox is je modem en die zorgt ervoor dat je internet en TV-signaal korrect binnenkomt en verdeeld word. Op deze pagina vind je afbeeldingen terug van de verschillende decoders.



Indien je zegt dat de opnames niet bewaard worden, bedoel je dan specifiek op de harde schijf van de decoder of in het algemeen?

Met andere woorden: zijn ze wel nog te zien als (60 dagen beschikbaar)?
Dat gebeurt wel meer maar wat je eerst kunt doen is je decoder een heropstarten en zien of dit een oplossing biedt.

je herstart je decoder door hem effen zonder stroom te zetten.

Eigenlijk speelt het weinig rol wel type decoder je hebt (maar wel altijd beter als je het vermeld)als je na heropstarten van je toestellen geen resultaat bereikt ben je toch verplicht contact te nemen met proximus support en dit kan je ook telefonisch 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Reageer