Normaal staat die rond de 17,2db. Ik heb ook momenten dat het ronde de 27 db staat, maar jammer maar helaas ik heb momenten dat het rond de 6db staat en dan valt de verbinding geregelmatig weg. Met modem te resetten lukt het niet ik moet doe modem spanningsloos stellen en dan heropstarten. En dan lukt het meestal wel. Maar af en toe lukt het niet. en dan de volgende dag is het terug in orde. het wegvallen is wel leuk als je naar een spannende film kijkt op tv. Ligt het bij belgacom of zou het bij mij ergens liggen.
login = fb681005
Bladzijde 1 / 1
heb je vdsl2? welk profiel....?
denk dat je toch best eens contact zal opnemen met eva of de technische dienst voor lijntest
mvg
denk dat je toch best eens contact zal opnemen met eva of de technische dienst voor lijntest
mvg
Beste The Ridler,
Best kan u zo spoedig mogelijk contact opnemen met de technische dienst (0800/22 700) om een afspraak te maken.
De fout bevindt zich op lijnhoogte, aangezien deze van slechte kwaliteit is.
Na een bezoek van onze technieker zou dit probleem verholpen moeten zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Best kan u zo spoedig mogelijk contact opnemen met de technische dienst (0800/22 700) om een afspraak te maken.
De fout bevindt zich op lijnhoogte, aangezien deze van slechte kwaliteit is.
Na een bezoek van onze technieker zou dit probleem verholpen moeten zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.