IPad + Proximus TV
"de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken"
terwijl ik op een laptop wel toegang heb, zelfde account
klantnr 607757089
bedankt alvast
Bladzijde 1 / 1
inloggen lukt ook niet meer ondertussen, en wachtwoord reset haalt niets uit 😞
Heb je de app op de Ipad al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Welke versie van IOS heb je op de Ipad?
laatste IOS 10.0.2
app nog niet verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.
zal ik morgen eens proberen
app nog niet verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.
zal ik morgen eens proberen
inloggen op my proximus is wel weer in orde
helaas voor de app, ook na verwijderen en opnieuw geïnstalleerd op de iPad:
helaas voor de app, ook na verwijderen en opnieuw geïnstalleerd op de iPad:
Er waren inderdaad problemen met de Pxm-TV-app en de laatste iOS 10 versie en werd doorgegeven aan de specialisten, hebben ze tegen mij gezegd.
Kan je mij even de gebruikersnaam / login van je MyProximus (Proximus tv app) doorsturen via een privé bericht naar Het Proximus Team
probleem werd opgelost, waarvoor dankt 🙂
Graag gedaan ! 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.