Skip to main content
:DIs het mogelijk om het uur en de datum te krijgen op de tv

tv is een phillips type 42pfl7655h/12 telkens ik de tv uitzet vedwijnt het uurHuilen

Ik zou het gaan zoeken in de handleiding van je tv, als je die nog hebt wel te verstaan !

In ieder geval de klok op je TV wordt niet gesynchroniseerd via je bgc-decoder dus zal je ze in ieder geval van tijd tot tijd moeten zelf juist zetten.

probeer ook eens je klok modus in "handmatig" te zetten en zien of de klok dan nog verdwijnt.

Roepenhallo ricy de klok handmatig instellen lukt maar als ik de tv volledig uitschakel is ook de klok uit en moet ik na opsarten ze terug instellen;)

Ja met Philips heb ik zelf geen ervaring.

Bij mijn Sony Bravia KDL-40Z4500 heb ik dit probleem niet dat ze verdwijnt bij uitzetten maar wel iets dergelijks als ik met de afstandsbediening van de tv zelf de menu's bvb bedien dan is de klok ook weg en dan moet ik op de [i+/?] toets drukken om ze terug op het scherm te zien. Maar ja daar heb jij natuurlijk niet veel aan hé !

Maar mss is er iemand op het forum die meeleest die wel ervaring heeft met philips die je zal kunnen verder helpen.

Of kan je op de support site van philips de vraag mss stellen.

Dat is NIET normaal. Vermoedelijk de batterij in de TV die leeg is. Ligt in ieder geval aan je TV >>>>> leverancier of fabrikant contacteren

Reageer