dataverbruik niet meer zichtbaar op e-sevices

  • 15 September 2011
  • 12 reacties
  • 3722 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Hoe komt het dat mijn dataverbruik niet meer zichtbaar is in e-services "mijn internet op gsm" voorheen was deze wel te bekijken.Er staat in het rood "u beschikt momenteel niet over een optie internet op gsm " dit is echter wel zo ! heb het abonnement comfort.Deze optie staat wel vermeld op mijn belgacomfactuur.Heb ook al telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van e-sevices,deze gingen het probleem onderzoeken en me dan hierover opbellen.Het is nu reeds een kleine maand geleden maar tot op heden heb ik niets meer van ze gehoord.Kan er hiervoor een oplossing komen ?

12 reacties

Beste jojo,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, gsmnr) even doorsturen?

Dan laat ik dit door de bevoegde dienst nakijken.

Zij zullen dan terug met u contact opnemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 3
Badge
Hallo,

Dank je wel hoor!de dienst heeft inmiddels al contact met me genomen en zullen nakijken wat er mis loopt.

Zij zullen mij op de hoogte houden !

Later laat ik een berichtje na hoe dit is afgelopen.

Alvast bedankt.

groetjes,

Jojo
Reputatie 3
Badge
Hallo,

Heb vandaag 22/09 sms gekregen dat klacht goed is ontvangen en ze deze snel zullen beantwoorden (sms ontvangen om 15u58' )

Op hetzelfde ogenblik (15u58') sms gekregen dat de klacht is afgesloten,van snelle service gesproken !!

Bij nakijken op e-sevices is er echter niets veranderd,en kan ik dus nog steeds mijn dataverbruik van internet op GSM niet bekijken.

Dit maakt me wel een beetje kwaad !!toch geloof ik dat alles eventueel nog goed komt,anders zal ik mijn conclusies trekken en overwegen om

naar de concurentie over te stappen !
Badge
Ik heb voor de helft hetzelfde:

als ik mijn Macbook kijk, dan krijg ik te zien dat ik nog niks verbruikt heb,

als ik op een Windows PC kijk, krijg ik correcte info te zien.

Ik heb nooit de moeite genomen om zoiets te melden.

Maar misschien is jouw probleem iets gelijkaardigs
Reputatie 3
Badge
Wat me eigenlijk kwaad maakt is,dat het reeds de tweede maal is dat ik daarvoor iemand aan de lijn heb gehad en ze het probleem gaan opzoeken en eventueel oplossen.Ze zouden me op de hoogte houden via telefoon,maar als je dan ziet dat een klacht wordt afgesloten zonder dat deze is opgelost en zonder de klant te contacteren dan is dit wel erg ! Als het probleem door één of ander reden niet opgelost raakt mogen ze toch wel de klant hierover informeren,en niet zomaar een smsje sturen dat de klacht is afgesloten,of ben ik mis ?
idd, ik heb net hetzelfde voorgehad, tegen mij werd gewoon gezegd, bekijkt uw factuur eens goed en bij e-services kan je dat raadplegen.

echt klantonvriendelijk behandeld

nu weet ik nog steeds niet mijn verbruik van juli en augustus zoals ik vroeg

en blijkbaar geen mens die me kan veder helpen
Reputatie 3
Badge
Hallo,

Wat kunnen we nu nog meer doen ? als we een klacht hebben over een klachtbehandeling zoals in vorige reacties te lezen.

Als een klacht al afgesloten is nog voor hij in behandeling is genomen ! en blijkbaar ben ik niet alleen als klant die mijn verbruik internet op gsm niet meer kan raadplegen op e-services zoals ik kan lezen.

Zullen ze van die dienst nog contact met me opnemen ?of stoppen ze alles in de doofpot

Graag had ik ook nog een reactie van Eva van belgacom,waarvoor dank.
Reputatie 3
Badge
Ondertussen terug een mailtje ontvangen van Eva waarvoor dank!

Blijkt dat mijn klachtendossier dan toch nog niet is afgesloten,en men verder werkt aan een oplossing.

Zullen mij nog contacteren.

Dank je wel Eva van belgacom !!!
Ik zit met hetzelfde probleem.

Hou ons hier op de hoogte als het probleem opgelost is!


Reputatie 3
Badge
Ik begin er sterk aan te twijfelen of ze het probleem nog gaan oplossen,heb deze week een mail ontvangen van belgacom met de vraag om enkele vraagjes te beantwoorden i.v.m.het klachtendossier (een soort tevredenheidsenquete )en dit terwijl er nog steeds niets is opgelost !

Voor hen is de klacht wel degelijk afgesloten denk ik,wat een sevice zeg !!!!
Reputatie 3
Badge
Graag toch nog even vermelden dat mijn probleem nog steeds NIET is opgelost !

Mijn verbruik van mobiel internet op gsm is nog steeds niet te raadplegen in e-services.
Reputatie 3
Badge
Hallo,ik weet niet hoe het komt maar sinds vandaag kan ik via e-sevices terug mijn dataverbruik raadplegen van mobiel internet op GSM.

Dank je wel belgacom voor het oplossen van het probleem !!! mijn geduld is beloond.GRTZ

Reageer