Vraag

Datasession verbruik terwijl Mobiele data uitstaat

  • 2 September 2017
  • 6 reacties
  • 422 Bekeken

  • Rising star
  • 17 reacties
Op 29/08 kreeg ik plots een sms dat er maar 5euro meer op mijn kaart staat terwijl ik al weken niets verbruikt had, zelfs niet gesmsd.
Benieuwd vanwaar deze melding kwam wou ik mijn oproep en herlaadgeschiedenis bekijken maar zoals gewoonlijk is deze meer in technische storing dan wat anders.
Nu vanmorgen lukte het éénmalig plots wel om een overzicht te krijgen en wat blijkt er is ±5cent verdwenen aan "data session" terwijl mobiele data steeds uitstaat en dit op een moment dat de GSM niet in gebruik was zelfs wifi stond op dat moment uit (wat ook meestal het geval is).
Vanwaar komt dit data session verbruikt terwijl zowel wifi als mobiele data is uitgeschakeld op de GSM?

6 reacties

ik zou in eerste instantie denken aan een sms ?
Beste,

kan je ons even het gsm nummer in privé bericht bezorgen aub? De bijlage mag ook nogmaals, want deze komt niet goed door.

Alvast bedankt, en met vriendelijke groeten,

Koen.
ik weet nu niet hoe het juist zit als je mobiel data uitstaat of dit ook nog het geval is, maar normaal als je bv ergens 3g ontvangst hebt, wordt er af en toe gezocht naar 4g en dit heeft ook een klein verbruik tot gevolg, heb ik mij laten wijs maken.
Beste Martin,

als je mobiele data uit staat, kan er hoedanook zeker géén verbruik gemaakt worden van je data.

Mvg,

Koen.
Ok bedankt Koen voor de bevestiging
Een sms kost 8cent.
Op vraag van ksprengers bijlage opnieuw opgeladen.

Reageer