Hallo,
Ik heb een abonnement op mobiel internet op GSM sinds een maand,ik kon mijn dataverbruik zien op mijn e-services bij mobiel internet op GSM maar sinds kort gaat dit niet meer,er staat in het rood vermeld dat ik nog geen abonnement heb voor mobiel internet op GSM.Op mijn factuur van belgacom staat het abonnement wel vermeld.Na telefonisch contact met de dienst van e-services werd bevestigd dat ik wel degelijk over een abonnement beschik,ze zouden onderzoeken hoe het komt dat ik mijn dataverbruik niet meer kan raadplegen via mijn e-sevices en mij terug contacteren,tot op heden heb ik niets meer van ze gehoord.kunnen jullie me helpen ?
Hallo jojo,
Zit met juist het zelfde probleem,ze gaan het ook onderzoeken en iets laten weten ,maar ik heb ook nog niets gehoord,ik hoop dat dit snel in orde komt want het is heel lastig als je je dataverbruik niet kunt controleren,Ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen,Ik snap je probleem maar al te goed.
Groejes Chiefguard
Zit met juist het zelfde probleem,ze gaan het ook onderzoeken en iets laten weten ,maar ik heb ook nog niets gehoord,ik hoop dat dit snel in orde komt want het is heel lastig als je je dataverbruik niet kunt controleren,Ik hoop dat er iemand is die ons kan helpen,Ik snap je probleem maar al te goed.
Groejes Chiefguard
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.