Hallo, ik heb sinds 26 oktober JL. een nieuw tuttimuspakket. Nu zei men mij in het Proximuscenter bij de aanvraag dat mijn mobiele data van 1,5 Gb naar 3 Gb zou gaan, een verdubbeling dus. Echter tot vandaag heb ik die verdubbeling nog steeds niet gekregen. Heb al naar 080022800 gebeld en men zei dat er een case zou aangemaakt worden en dat dit na enkele dagen zou in orde gebracht worden. Tot heden.....
Klantnummer : 617044772
Bladzijde 1 / 1
Beste Rombie, van een case op dit klantennummer vind ik helaas niets hierover terug. Er werd echter wel 3GB toegekend aan je nummer, stel ik vast in je krediet. Dit zou dus in orde moeten zijn. Groetjes Freya
Hallo Freya,
In MyProximus en in de MyProximus app zie ik bij mijn verbruik toch nog altijd 1,7GB staan Inclusief de 200Mb van de data phone optie.
Althans bedankt voor uw reactie.
Groetjes,
RomBie
In MyProximus en in de MyProximus app zie ik bij mijn verbruik toch nog altijd 1,7GB staan Inclusief de 200Mb van de data phone optie.
Althans bedankt voor uw reactie.
Groetjes,
RomBie
Hallo Freya,
Kreeg net melding van een reactie maar krijg deze niet te zien?
Sorry, ben nieuw op het forum .....
RomBie.
Kreeg net melding van een reactie maar krijg deze niet te zien?
Sorry, ben nieuw op het forum .....
RomBie.
om privéberichten te lezen moet je rechtsboven de menu openen door op je forum naam te klikken.
Bedankt Martin.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.