Hallo,
Ik heb sinds enkele jaren de optie Daily Travel Passport geactiveerd - € 2.00 / Dag (Europa).
Binnenkort ga ik op reis naar Marokko, en ik zag dat Marokko één van de topbestemmingen was voor de Daily Travel Passport € 5.00 / Dag.
Moet ik dan nog iets extra doen voor de "topbestemmingen" of zit dat bij in de activatie voor Europa?
Met vriendelijke groeten,
Wim
Bladzijde 1 / 1
Je betaalt dus enkel voor de dagen dat je de optie gebruikt.
De dagprijs (2 of 5€) wordt geactiveerd NAARGELANG VAN DE ZONE WAARIN U ZICH BEVINDT (Eu of topbestemmingen).
U hoeft dus niets meer te doen dan de Daily Travel Passport activeren
.
Meer informatie vindt u hier
:
www.proximus.be/nl/id_cr_dtpass/particulieren/producten/mobile/opties-en-diensten/bellen-smsen-en-surfen-vanuit-het-buitenland.html
onder : Algemene Voorwaarden.
MVG
De dagprijs (2 of 5€) wordt geactiveerd NAARGELANG VAN DE ZONE WAARIN U ZICH BEVINDT (Eu of topbestemmingen).
U hoeft dus niets meer te doen dan de Daily Travel Passport activeren
.
Meer informatie vindt u hier
:
www.proximus.be/nl/id_cr_dtpass/particulieren/producten/mobile/opties-en-diensten/bellen-smsen-en-surfen-vanuit-het-buitenland.html
onder : Algemene Voorwaarden.
MVG
Beste Wim,
De optie zal automatisch herkennen in welk land u bent aan de hand van het netwerk waarmee uw toestel verbonden is.
U hoeft daar zelf niets speciaals voor te doen.
Marlies
De optie zal automatisch herkennen in welk land u bent aan de hand van het netwerk waarmee uw toestel verbonden is.
U hoeft daar zelf niets speciaals voor te doen.
Marlies
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.