Ik bevind mij buiten Europese Unie en krijg plots de melding dat mijn Daily travel pass geactiveerd wordt. Mobiele gegevens op gsm zijn uitgeschakeld, geen sms verstuurd, niet gebeld, niet gesurfd. Proximus rekent mij dus ineens 5€ aan voor een dienst die ik niet gebruik. Ik heb dus snel mijn daily travel pass gedeactiveerd. Ik bel met de klantendienst (via Skype)na 5 minuten wachten krijg ik uiteindelijk een Limburgse dame aan de lijn die beweert dat dit normaal is en dat ik in het buitenland moet betalen voor sms'en die ik ontvang, ook van Proximus, zij beweert bij hoog en laag dat sms ontvangen behoort tot de 20 sms'en begrepen in de pass. Voor zo ver ik weet, geldt dit enkel voor versturen van sms. Bovendien heb ik vandaag niks gestuurd, niks ontvangen. Hopelijk kan een competente medewerker van Proximus dit voor mij nakijken en mij laten weten waarom ik 5€ moet betalen zo maar? Anders zal ik volgende week snel kiezen voor een andere provider.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.