Skip to main content
Hallo,

Deze namiddag boeket Music&Culture aangeschaft. Alle zenders zijn te bekijken met uitzondering van CI discovery (Natuurlijk de zenders waarvoor ik het boeket wil).

Moet ik iets doen (decoder resetten?), want momenteel heb ik enkel een infoscherm van Belgacom.

Mvg

beste

in music en culture zit geen discovery zender

muisje

volgens de belgacom website, bestaat music en culture uit

ik veronderstel dat het hier gaat over Investigation Discovery? deze zou in het pakket moeten zitten als bovenstaande info correct is

mvg

Toch wel vervelend dat ze nooit eens hun website snel aanpassen. ID discovery is verplaatst naar Entertainment NL, vraag me niet waarom want dat past daar niet echt in. Is blijkbaar ter vervanging van Hallmark.

Mtv Brandnew is vervangen door VH1 Classic.

Is dat nog echt alles wat er in dat boeket zit? Acht zenders? Is ook gene vette, ik heb het toen eigenlijk genomen voor Travel & Living en BBC Four. Dringend eens uitbreiden of zenders verplaatsen naar ander boeket en dit opheffen, is echt zijn geld niet waard.

in elk geval kan het niet dat foute info wordt weergegeven op de pagina van de boeketten

in onderstaand document zal het wel correct zijn veronderstel ik

http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/listing_chaines_vl_06.pdf

maar daar zitten dan weer andere fouten in die reeds doorgegeven werden aan Eva maar zonder gevolg blijkbaar

mvg

Reageer