Skip to main content
Een creditnota is mij beloofd en zou opgemaakt zijn. Waarom verschijnt die dan niet op myproximus en waarom gaat het volledige bedrag van mijn rekening? Factuur en creditnota zijn beide opgemaakt op 9-4



Waarom kunnen we niet gewoon mailen met proximus. Iedereen die ik aan de telefoon krijg zegt iets anders en natuurlijk zijn er nergens bewijzen. Er staat niets op papier van alles wat er gezegd wordt. Achteraf zeggen ze "dat hebben wij nooit gezegd! dat hebben wij niet beloofd"

Toen ik de laatste keer belde en zei dat ze het nog eens moest herhalen zodat ik het kon opnemen haakte proximus gewoon in.
Dag An,



Kan je ons via een privébericht met je klantinformatie? Dit kan je doen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Zo kunnen we je profiel onderzoeken en je van antwoord dienen. Indien je een klacht hebt met betrekking tot een telefonische conversatie, weet dat deze conversaties door ons opgenomen en bijgehouden worden voor professionele doeleinden en ter uwer veiligheid.



Groetjes,



Lorentz

Reageer