Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens dit gebeurt er als ik een cloud-account wil aanmaken.heb reeds vele malen naar proximus klantendienst gebeld ,waar ik gewoon van het kastje naar de muur wordt gestuurd,de ene zei "maak een ander account aan dan lukt het wel "nog een ander "ik kan het hier niet op de computer activeren je moet op de website ,help en support gaan voor dit probleem"
bij deze heb ik met 2 andere accounts aangemaakt en krijg steeds deze melding"Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens,graag iemand die dit kan oplossen ?
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Je cloud was al aangemaakt maar nog gelinkt aan je skynet adres van vroeger. (libaers.thiels@skynet.be)
Daar deze nooit correct was verwijderd op myproximus was je cloud account daar nog op actief.
Wij hebben deze verwijderd en nu staat je cloud actief op je proximus adres.
Mvg, Robrecht
Je cloud was al aangemaakt maar nog gelinkt aan je skynet adres van vroeger. (libaers.thiels@skynet.be)
Daar deze nooit correct was verwijderd op myproximus was je cloud account daar nog op actief.
Wij hebben deze verwijderd en nu staat je cloud actief op je proximus adres.
Mvg, Robrecht
bedankt voor de hulp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.