correctie overzicht zenders

  • 14 December 2011
  • 3 reacties
  • 2954 Bekeken

beste Eva

het was hier paar maanden geleden eens ter sprake gekomen dat er fouten zaten in het document met het zenderoverzicht:

http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/documents/listing_chaines_vl_06.pdf" rel="nofollow

u heeft de opmerkingen doorgeven op 31 oktober 2011; maar tot op heden staat de foutieve info nog steeds online

oa de volgende fouten zijn nog steeds aanwezig:

Eurosport NL op kanaal 70 zit wel degelijke in het basisaanbod en niet in boeket
Eurosport NL is niet op te nemen op de server
LCI is niet op te nemen op de server

misschien dat er nog meer fouten inzitten, maar deze sprongen me toch in het oog en ik laat het aan de bevoegde dienst over om deze eens volledig te controleren.

vooral het feit dat men hier foutief aangeeft dat Eurosport NL niet in het basisaanbod zit kan belgacom al tv klanten gekost hebben, me dunkt

als vlaming zijnde bekommer ik mij niet over de brusselse & waalse versie, maar ik kan zeggen dat er daar ook fouten inzitten. ik betwijfel oa of eurosport 2 in brussel in het basisaanbod zit

mvg


3 reacties

Badge +1
Tja Belgacom probeert geen klanten te lokken met hun zenderaanbod voor tv maar met hun flop aanbieding DEEZERKnipogen.
ze hebben het toch eens aangepast zie ik en Eurosport in het basisaanbod gestoken

de andere foutjes zijn echter nog aanwezig, bij de zenders LCI & Eurosport NL staat er nog steeds een oranje bol, wat wil zeggen dat deze op te nemen zijn op de server. maar dit is niet het geval, men verwart hier met het feit dat deze zenders te zien zijn via tv overal

mvg
Reputatie 5
Badge +2
Idd, Xenne. En ook de 3 jarige-fout (!) staat er nog steeds in: "MNM Hitbits". Wanneer gaat Belgacom beseffen dat het "MNM Hits" is ? Even het kanaal opzetten en je hoort de juiste naam.

Mvg

Reageer