Skip to main content
Dit is het resultaat:





Belgacom klant





Als Belgacom klant kunt u zich kenbaar makenvia uw lijnnummer (nummer dat u terugvindt op uw factuur).






  • Er is een onverwachte fout opgetreden, gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Gelieve het later opnieuw te proberen.



Hebben jullie dit ook?



Sven

hier werkt het, zal tijdelijk down geweest zijn veronderstel ik



ter info:







mvg


Neen hoor, want ik probeerde net hetzelfde met 2 andere browsers een paar maand geleden.



Werkte toen ook niet.


ik kan enkel zeggen dat ik er geen problemen mee heb, vermoedelijk heeft u een zeer slechte timing en probeer je altijd op een slecht moment ;)



mvg


Beste Sven Van de Velde,



U kan momenteel geen HD-zenders ontvangen omdat uw lijn op een verminderde capaciteit werkt. Dit is het gevolg van een storing op de lijn, waarvan de oorzaak allicht op de binnenhuisbekabeling zit. Gezien het feit dat dit probleem quasi onmogelijk te behandelen is via email, vragen we u onze technische dienst telefonisch te contacteren op het gratis nummer 0800/22700 (bereikbaar tussen 08.00u en 22.00u 7/7) voor verdere analyse. Indien nodig, zal er een technicus aan huis worden gestuurd.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer