Ik ben twee weken geleden via een promo pakket met gsm overgestapt op een abonnement met een opzegmogelijkheid van 14 dagen. Ik ben tevreden over de gsm en het pakket maar kan nergens vinden hoe ik moet betalen. Op myproximus krijg ik een foutmelding als ik mijn te betalen kosten wil controleren. Ook op de app kan ik onder factuur niets zien, het blijft gewoon eeuwig laden.
Help ajb.
Bladzijde 1 / 1
Dag Lander,
Dit klinkt alvast niet handig!
Kan je ons je klantgegevens bezorgen via een PB? Dit kan je doen door op de volgende link te klikken https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik help je alvast graag verder!
Mvg, Nicky
Dit klinkt alvast niet handig!
Kan je ons je klantgegevens bezorgen via een PB? Dit kan je doen door op de volgende link te klikken https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik help je alvast graag verder!
Mvg, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.