/files/f467269445/volvofh16_700_wallpaper.jpg 1024x768
Bladzijde 1 / 1
En wat heeft die afbeelding te maken met je vraag?
Hij bedoelt mss het volume van zijne camion
Lol Ricy
Hoi inderdaad de afbeelding heeft er niets mee te maken. Een beginnersfoutje want 't was de eerste keer dat ik zo iets doe. Dus de vraag was wel om een degelijk antwoord op te krijgen. De camion moest komen waar "ricy zijn foto staat" mar blijkbaar is dat mislukt. Daar we straks van een pensioentje moeten leven wil ik overbodige kosten drukken en eventueel naar een minder dure internetverbinding van belgacom overstappen maar daarvoor zou ik willen weten hoeveel we de laatste 3 maand (sinds mijn zoon het huis uit is) verbruikt hebben. Nu mogen we 120 GB gebruiken (en daar had hij geen moeite mee) deze maand zitten we aan +/- 12 GB. hopelijk nu een goed antwoord. Dank
Welk type internet heb je nu?
Vanaf 1 september verhoogt Balgacom de snelheden en de volumes van zijn abonnementen
Kijk hier:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=internet_boost
Een Comfortabonnement zal voor U zeker voldoende zijn.
Tegenover Intense is dat 23,81€ minder, tegenover Favorite 10,54€. Als U geen pack hebt, kan zelfs start ook interessant voor U worden met 24,95€ zonder vaste lijn.
.
Kijk hier:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=internet_boost
Een Comfortabonnement zal voor U zeker voldoende zijn.
Tegenover Intense is dat 23,81€ minder, tegenover Favorite 10,54€. Als U geen pack hebt, kan zelfs start ook interessant voor U worden met 24,95€ zonder vaste lijn.
.
denk niet dat je volumes uit het verleden nog kan opvragen. maar zoals sinjoor71 zei, met comfort zal je wel toekomen. da's 100GB vanaf 01/09.
bij dit abo wel maar één mailbox en geen webruimte/gratis domein, hou daar wel rekening mee. bij downgrade swapcost van €6,20 en er gaat een nieuw jaarcontract in
mvg
bij dit abo wel maar één mailbox en geen webruimte/gratis domein, hou daar wel rekening mee. bij downgrade swapcost van €6,20 en er gaat een nieuw jaarcontract in
mvg
Beste Hugo 14216,
De andere gebruikers hebben u al goede tips gegeven, door onze aanpassingen is Internet Comfort waarschijnlijk voldoende.
Dit kan in combinatie met uw telefoonlijn en TV, al dan niet in een Pack.
Er begint een nieuw jaarcontract en we rekenen een administratiekost aan van 6,20 EUR.
U kunt deze wijziging aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) of in elk verkooppunt van Belgacom.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De andere gebruikers hebben u al goede tips gegeven, door onze aanpassingen is Internet Comfort waarschijnlijk voldoende.
Dit kan in combinatie met uw telefoonlijn en TV, al dan niet in een Pack.
Er begint een nieuw jaarcontract en we rekenen een administratiekost aan van 6,20 EUR.
U kunt deze wijziging aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) of in elk verkooppunt van Belgacom.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.