op onze factuur staat onze contracten op 12/01/2017 aflopen.
wat moet er gebeuren?
moeten die contracten opnieuw ondertekend worden?
met vriendelijke groeten
guy bauwens
Bladzijde 1 / 1
Beste Guy,
Heb je voor mij klantgegevens? Je mag deze ook via een privebericht versturen.
Groetjes,
Antonella
Heb je voor mij klantgegevens? Je mag deze ook via een privebericht versturen.
Groetjes,
Antonella
Beste,
Klantennr:2048959
Met vriendelijke groeten
Guy
Klantennr:2048959
Met vriendelijke groeten
Guy
Dag Guy,
Het is niet dat de producten na deze termijn plots opgezegd zullen worden.
Deze blijven gewoon doorlopen. Dit heeft te maken met je binnenhuiscentrale.
Als je wil kan je steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22500 voor meer info.
Met vriendelijke groeten
Koen
Het is niet dat de producten na deze termijn plots opgezegd zullen worden.
Deze blijven gewoon doorlopen. Dit heeft te maken met je binnenhuiscentrale.
Als je wil kan je steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22500 voor meer info.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.