Contractbreuk door overstap naar Tuttimus?

  • 4 January 2017
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Reputatie 1
hallo,
onze klantnummer is: 610511614

Wij hadden 2 joint offers, 1 tje met een huawei g8 en 1tje met een iPhone6.
Wij stapten over naar tuttimus en er is ons beloofd dat we geen contractbreuk deden.
we hielden namelijk een evenredig gsm abbo in ons tuttimus pack.
Voor de joint offer met de huawei en gsm nummer eindigend op 91 is dit inderdaad in orde.
voor de joint offer met de iphone6 en nummer eindigend op 33 dus blijkbaar niet.
kregen in december een factuur aan van meer dan 400€. moest tegen 29 december betaald worden.
Gebeld, en ze hebben een klachtendossier opgestart dat nu al loopt van 17 december en nog steeds GEEN antwoord gekregen.
ik hoop maar 1 ding en dat is dat ik geen herinnering krijg.

ondertussen ook naar een proximus shop geweest omdat het BTW nummer van onze factuur moest (naam blijft bijna gelijk). overname formulier ingevuld ter plaatse.
ik hoop dat dit nu ook geen probleem gaat geven met het verwerken van het klachtendossier!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Jan_0141,

Ik heb het juist nog eens extra doorgegeven aan de coach voor een spoedige afhandeling en oplossing.

Excuses alvast dat het langer duurt dan normaal.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer