Vraag

Contractbreuk?

  • 24 September 2017
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Hallo,

Ik heb begin augustus een aanvraag ingediend om mijn Full Control abonnement stop te zetten op 31 augustus. Midden augustus heb ik in een Proximus verkooppunt een gsm met abonnement gekocht (DataPhone Optie + FullControl). Begin september stond er op MyProximus dat mijn tariefplan veranderd was naar een Pay&Go herlaadkaart. Ik ben op dat moment ook terug gegaan naar de winkel waar ik de gsm gekocht heb om dit probleem op te lossen, aangezien ik anders een boete zou krijgen voor contractbreuk. Dezelfde dag was het opgelost en na een paar dagen was de info ook aangepast in MyProximus. Op 13 september krijg ik een factuur van meer dan €400. Toen ik naar de klantendienst belde, kreeg ik als antwoord dat de financiële dienst mij zou contacteren, maar dat ik toch €9,68 moest betalen om in orde te zijn. Dit heb ik meteen gedaan, ondertussen heb ik al meerdere keren gebeld naar de klantendienst, maar niemand kan mij vertellen hoe lang dit kan duren?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Lotte,

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg, Koen

Reageer