Contract

  • 24 March 2017
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Onlangskwam er een proximusvertegenwoordiger langs om de faktuur te vergelijken.
Deze beweerde dat we 30€ konden uitsparen. Dat was uiteindelijk tot op de dag van installatie en blijkt het 20€ duurder te zijn. Dan stapt ge toch niet over!
Thuis hebben we familus genomen en voor een tv bundel op een ander adres beloofde hij een extra decoder. Nu blijkt dat een extra decoder niet kan zonder een internet abonnement. Dus zijn we gejost
Ik vind dat deze manier om een persoon te overtuigen om over te stappen met onjuiste informatie niet kan. Heb al gebeld en gemaild naar oktogone en deelden me mede dat de persoon in kwestie mijging terugbellen en bleek dan ineens in verlof te zijn. Tot op heden niets meer van gehoord en is al een maand geleden.
Proximus heeft vorige week gebeld en had mijn zoon aan de lijn en zeiden dat ze een brief gingen sturen, nog niet ontvangen. Heb er het raden naar over wat.
Dus: geen correcte info gekregen om me toch te overtuigen over te stappen en een héél slechte communicatie.
Ik ben razend kwaad

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Sonjadg,

Kan je ons alle detail info doorgeven? documenten die verkoper je heeft gegeven, datum/uur, namen, je adres,... Zodat wij dit kunnen laten onderzoeken intern? Zo nemen we de passende stappen om deze situatie zo goed mogelijk voor jou op te lossen.

Groetjes,

Lorentz.
Jaisy Delchambre is hier geweest op woensdag 8 feb om 14.30u
De installatie is gebeurd op vrijdag 24 feb
Mijn geg. De Groote Sonja, Luxemburgstraat 89, 9890 Asper-Gavere
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sonjadg,

Ik zie dat er hiervoor een ombudsklacht in behandeling is.

Je zal daarom via de ombudsdienst een antwoord ontvangen.

Groetjes,

Antonella

Reageer