connectie probleem wifi

  • 18 December 2011
  • 6 reacties
  • 2819 Bekeken

Badge +1
hallo

Ik heb al heel het weekend problemen met connectie met mijn bbox2. Vaste PC voorlopig geen klachten van gehoord(van mijn mama of papa). Draadloos al heel het weekend. De connectie met het internet wordt constant verbroken. Ik ben nog verbonden met de bbox en er staat ook nog steets dat ik verbonden ben met internet maar dit is niet het geval als ik in de internet browser een website wil openen en ook msn valt dan uit. Het is echt vervelent. Al zit ik een meter van de bbox of een paar kamer tussen het is even frequent. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ligt dit aan de bbox of aan mijn lijn? Digitale tv hebben we ook en daar valt het beelt niet weg. Hoe ik het oplos om terug internet te hebben is gewoon op mij laptop de schakelaar voor internetverbinding op mijn laptop uitzetten en terug aanzetten en het werkt terug.

mvg

6 reacties

Al eens gaan kijken met http://www.metageek.net/products/inssider/download/" rel="nofollow of er geen kanaal is dat nog vrij is en waarop je niet gestoord wordt?
Badge +1
@xenne ik gebruik WEP als beveiliging
Badge +1
Het zal niet aan mijn channel liggen aangezien in 3 heb en de omligende wifi signalen op 6 staan.
misschien zit er hacker op jouw lijn, best eens WPA proberen (is sowieso veiliger)

mvg
xenne hij kan geen wpa gebruiken heeft hij al gepost in een ander onderwerp.

Als het een hacker is dan moet hij maar effen het passwoord veranderen en terug proberen tegen dat hij terug gehackt is kan hij het al testen of het beter is.
oké, dat wist ik nog niet.... zal dan wellicht een oud systeem zijn waarmee we hier te maken hebben

dat zal dan wel het best zijn.

mvg

Reageer