Beantwoord

Conflicten op v5 decoder

  • 2 November 2016
  • 7 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ik heb al een ganse tijd een aantal conflicten staan op mijn v5 decoder. Wat ik ook doe, ik krijg die niet weg. Had hier al gelezen dat bellen naar de helpdesk de enige oplossing was. Heb dit dan deze morgen maar eens gedaan. Ik zie op mijn decoder geen geplande opnames staan maar in het proximus systeem stonder er wel nog. Deze hebben ze daar verwijderd maar de 40 conflicten staan er nog altijd. De enige oplossing was de complete hardeschijf volledig wissen. Heb dit maar niet laten doen want er staan nog een hoop onbekeken opnames op. Is dit echt de enige oplossing ? Conflicten blijven oplopen want een tijdje geleden waren er 30 nu al 40.
icon

Beste antwoord door ThomasP 2 November 2016, 15:55

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey pdrke, ik heb het doorgegeven aan ons TV team. Zij zullen de conflicten manueel verwijderen. Tip! Soms kan een factory reset ook helpen. Je harde schijf wordt hiermee niet gewist. Hoe een factory reset te doen vind je terug op volgende pagina.

Zodra ons TV team het nodige heeft gedaan laat ik je iets weten.
Reputatie 3
Badge +2
Hallo ThomaP, ik heb reeds vroeger een factory reset gedaan maar dit lostte het probleem niet op. Bedankt om door te sturen.
Reputatie 7
Badge +6
Zo, conflicten zijn verwijderd. Mogelijk ga je wel enkele opnames opnieuw moeten plannen. Volgende opnames zijn verwijderd en ga je dus opnieuw moeten plannen:
The Blacklist, The Great British Sewing Bee, Bones, Poirot.
Ik raad wel nog aan eerst even een herstart te doen van je decoder. Just in case! 😉
Reputatie 3
Badge +2
Dacht al zoiets, net begon mijn decoder zomaar te herstarten 🙂. Conflicten zijn idd verdwenen. Bedankt voor de hulp !!!
Ivm de geplande opnames..... die waren bij mij reeds verwijderd, de dame aan de telefoon deze morgen zag ze ook nog altijd staan en had ze deze morgen ook al verwijderd.
Nogmaals bedankt voor de hulp en een prettige avond !!
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan en voor jou ook nog een prettige avond!
Reputatie 7
Badge +3
Hey pdrke, ik heb het doorgegeven aan ons TV team. Zij zullen de conflicten manueel verwijderen. Tip! Soms kan een factory reset ook helpen. Je harde schijf wordt hiermee niet gewist. Hoe een factory reset te doen vind je terug op volgende pagina.

Zodra ons TV team het nodige heeft gedaan laat ik je iets weten.


Toch even zeggen dat het filmpje (link hierboven in Thomas zijn quote) o.a. voor het resetten van de V5 HD, nu eindelijk eens heel duidelijk is uitgelegd. GOED ZO PROXIMUS !!! Als het goed is, mag het ook wel eens gezegd worden hé. Ik had altijd problemen bij het resetten. Lukte dikwijls niet, maar dat was omdat ik niet direct de toetsen loste als [Waking up+] verscheen. :8

Ik moet er wel nog één ding bij zeggen. Ik moet altijd mijn vingertoppen even nat maken (heb een heel droge huid aan mijn handen), anders pakt het "indrukken van de [up]- en [Tv]- toets niet. Mocht iemand anders daar ook problemen mee hebben, dan is dat misschien de oplossing.🆒
Reputatie 7
Badge +6
Ter info:
V5 compact reset
V5 reset
V5 compact herstart
V5 herstart

Reageer